finaste dagen på hela året

och jag sitter inne i soffan med datan i knät...heeeh inte okej louise. men jag är väldigt trött så dock var det väldigt skönt att sätta sig här. slutade vid två idag men jag var kvar till lite efter halv fyra och räknade matte. gjorde provet som jag missade också, kändes riktigt bra. bästa matte provet jag gjort på hela terminen tror jag, vi får se när resultatet kommer. redovisade också fotouppgifterna från helgen, dom var också grymma så just idag känns det som att jag kan andas ut en stund och åka iväg med mamma på hudvårdsparty! men jag säger nog sminkparty för det låter roligare :) pusseen

Kommentarer
Postat av: Puss

Snygga Louise! Skulle man kunna få ditt nr? ;)

Svar: kanskeee, kanske inte...;)
Louise Blomqvist

2013-05-07 @ 23:03:06
Postat av: Puss

Haha så söt! Tveka inte ;)

2013-05-08 @ 11:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0