people do crazy things

som vanligt går helgerna för fort, måste va för att jag har så roligt hela tiden! 
i fredags var jag med tjejerna i baggetorp och igår hemma hos tanja och firade att hon fyllt 18.
det var trevligt och vi fick massa gott. tack tanja! sen fick jag och madicken se björn rosenströööm.
nu är det söndag och jag ska med pappa till lager 157 och äta resturang. sen pugga...kanske. puss 
 

dear friday, i love you

slänger in några snabba pic så ni får se min nya hårfärg, riktigt nöjd! mörkbrun röd.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN

idag fyller min bästa tanja 18 år! helt sjukt. GRAATTTIS! vi ska fira henne på lördag och det kommer bli såå grymt, hon är bäst och förtjänar det bästa. bjuder också på lite snygga bilder!! hahaah, vi lärde som sagt känna varandra genom gymnastiken och har haft mycket roligt tillsammans på våra träningar. saknar verkligen dom tiderna ibland, pusspådig!
 

this is how it works, babe

yeeey, åkte tåg själv för första gången idag och gick helt själv på dansen. riktigt bra jag är!
imorn har vi en lektion och så ska vi göra beeptestet, taggaa. pussgodnatt!

run while you can

drar mig mot hallen för lite träning i några timmar! ciao

kattis favoritpose :)

snart kommer kattis och hämtar upp mig. vi ska nämnligen åka moppe till skolan idag.
så sitter och är lite nervös nu men det ska nog gå bra. som ni ser så börjar vi skolan halv två, och har två lektioner.
ganska skönt! 

perfekta söndagsmyset


we can dance forever

bilder från min helg, bästa på länge :)

be that strong girl

good things come to those who wait

just my luck

klänning för liten, då beställer vi igen....

just forget the world

finis
fikade med tanja idag efter skolan. hade dock bara en lektion idag så kändes lite onödigt.

så himla söta vänner


hahhaaha sitter och lär oss lite nytt, blir så fina så! :D 




am i that easy to forget


tack för en underbar och trevlig helg. tack för alla presenter och allt trevligt folk. 
nu blir det att gå tillbaka till skolan imorn även fast jag helst skulle vilja ha en vecka ledigt, men ska ju iallafall till norrköping så alltid något. annars så har jag haft en grym långhelg och är nu ett år äldre! pussgodnatt

red. beautiful. dresses.

 

 
mina ♥

ya just gotta love js

 
 

fortsätter firandet


nu är jag 17 år!


thank you so much



skulle vilja tacka mina läsare, föräldrar, alla mina fans och alla andra som ställer upp
 och har hjälpt mig att fixa denna otroligt braiga blogg! puss och tack, love yaa

22.30




hehehehe


gammal bild på mig och madicken, så kan det gå :)

iPhone 5




whisper a wish to a butterfly


and it will fly up to heaven and make it come true..

when you have to let go


 kan ju börja med att säga att jag fick hem ett stort paket med posten idag. det är en överraskning till mina gäster på fredag! det kommer bli så bra så. sen så hade jag och madde våran första träning idag. började med att tåget var tjugofem minuter försenat, vilket betydde att vi skulle komma fram prick när vi börjar. från stationen tar det också ca. fem minuter att gå... men på det så fick vi också världens värsta spöregn precis när vi kliver av tåget. så vi sprang i regnet och var genom blöta när vi kom fram, men för dansen var det lätt värt! SÅ HIMLA ROLIGT!

nu drar jag till norrköping





i want to be wanted

 
 

fraansk & cooca colaa

 
klart man får lyxa till det lite nu när det är fredag, måste orka med en tre timmars lång lektion

it made me raise my game


snart är skoladagen slut och snart är det fredag och snart fyller jag år
ska på lördag till norrköping med mamma, handla lite inför kommande helg. fyller ju nämnligen år och ska ha lite kalas hemma hos mig, så ska köpa lite kalas grejer hade jag tänkt. finns ju inget i denna stad, som vanligt.
vet dock inte om det finns mer där, men man kan ju alltid hoppas. annars blir det mest shopping av lite kläder!

take me back to summer


 visste ni att vi har haft den kallaste sommaren på 12 år!? vill verkligen till värmen nu.
 






who's laughing now




norrköpings danscenter

 på tidag nästa vecka börjar jag och madde på dans i norrköping. vi var där igår för att dansa och anmäla oss. skit kuul var det och att sitta ett tag på tåget gör ju inget, nu hoppas vi bara på att inget mail kommer att det är fullt! sååå nu är mina veckor fullbokade, för nästa vecka börjar också gymnastiken. kommer ha fullt upp, men det gör inget!

some things don't change


igår vad väldigt roligt och natten blev sen. lyckades trots allt ta mig upp vid tio idag. men nu vill jag bara att det ska bli läggdags, dels för att jag är jätte trött och för att jag vill att det ska bli måndag. ska nämnligen till norrköping för att dansa! så himla roligt och jag är sjukt taggad, hoppas på att kunna träna lite den här veckan också, pussen!





RSS 2.0