inte mycket kvar i skolan nu

 
Fick idag reda på nationella i matten. FICK GODKÄNT. så himla skönt, så kommer nu få godkänt i matte B plus några lappar rikare. gjorde också det sista nationella i engelska speaking idag så nu har jag inget kvar av nationella, bara några uppgifter kvar som ligger och skräpar. underbart. tränat har jag också gjort hela veckan och imorn är det fredag med grillning och vänner på som står på schemat. ett glädje inlägg blev det här, men det kan väl behövas ibland också :D

tisdag och dags för träning

behinneinflammation i båda benen stoppar mig inte, för tillfället iallafall! haha får se hur det går...

tjejerna från USM 2013 i Lund

 första gången vi har ett lag på SM-stegen från vår förening, riktigt duktiga :)

40 dagar kvar

#rhodos2013

silver och brons i helgen

bilder från i lördags, åkte iväg klockan 11 på morgonen och kom hem 11 på kvällen, bra dag!

mot bålsta för tävling

idag blir det ingen bal för mig. buhuhu ska snart bege mig mot duve och sen bussen mot bålsta. kommer hem sent ikväll gör vi också, tar ju ett tag att åka. meen det är bara att gilla läget och heja på duktiga gymnaster! :) 

snyggaaste linnet eveeeer


♥♥♥♥


resan till helsingboorg

resan började bra och vi dunkade på och hade trevligt i bilen. när vi precis hade passerat skåne skylten så började vi se en tjock rök långt fram på himlen. vi började gissa: fabrik, fast nej för tjock, måste va brand, kanske en olycka... efter ett tag började det bli bil kö, vi tog upp på aftonbladet att det va skogsbrand och att bilar hade krockat i den tjocka röken. ahaapp, då va vi fast tänkte vi. köade i över en timme, när vi sist kom fram till poliserna och brandbilarna fick vi se att vi var tvunga att vända och köra E4:an tillbaka. kul. vi blev två timmar försenade, tur att vi inte skulle tävla på fredagen!
 
några bilder från stopp vi gjorde på resan, bland annat i gränna och på max någonstans
 
när vi väl kom fram efter 7 timmars bilresa bestämde vi oss för att ta med mat till hallen, vi gick till mc för vi tänkte där går det ju fort så hinner vi se tävlingarna som höll på i hallen. vi stod i mc kön EN TIMME, hahaha fyfan vad sura vi va. aldrig varit med om något liknande, visst att det va lång kö när vi kom in, men kom igen det heter väl snabbmat för en andledning. inte nog med det, när vi kom fram till disken fick lisa se att dom hade massa gammal mat som låg där hamburgarna ligger. tillslut kom vi till hallen, men trött på att köa kan jag säga att vi verkligen va. ida fick också fel wrap.
 
två fina bilder under och efter kvalet då vi fick reda på att vi låg etta till finalen
 
våran skolsal där vi sov och sofie, hanna och jag som leker lite hehe
 
på lördag kvällen tog vi bilarna och körde ner till hamnen. vi hade underbart väder hela dagen och jag hade för första gången i år på mig shorts. vi hade bestämt att vi skulle gå till en resturang för att äta, så frågade en dam som var från staden och vi fick en riktigt fin resturang som förslag. vi hittade snabbt dit och dom hade jätte god mat. seen...
 
när vi skulle komma ut från hamnen visste vi inte riktigt vilken väg vi skulle ta tillbaka. jag satt och höll på att ta fram vägen på min mobil, dom andra satt och gissa men vi tänkte att om vi kör tillbaka samma väg som vi kom borde vi ju komma tillbaka. så precis när vi kör in på en gata som vi hade kommit ifrån inser vi att de bara är en fil och att vi möts av en annan bil framför oss. vi får lite panik och ska försöka börja backa då syrener börjar lysa blått i hela bilen. det var en civilpolis framför oss. vi blev stoppade efter att vi backat ut och böter på 1000 kr. kvällen blev ganska dyr...
 
kändes som att vi hade ganska många motgånger i helgen, köande och poliser. men dagen efter i finalen så gjorde vi lika bra ifrån oss igen och tog hem guldet. vi blev super glada och allt ont jag haft va värt det! nu får jag vila :)
 

but the truth is you're gone

så skönt, lämnat in fetaste historia inlämningen, i tid desutom. nu ska jag kolla några sidor i matteboken, woop

för trött att skriva rubrik

har inte orkat lägga upp bilder från helgen idag. men det kommer väl någon dag, klart jag ska dokumentera bästa helgen på länge. skola idag och träning direkt efter, avslutning med glass och glada barn. men har fortfarande kvar en tävling nästa helg, dock på lördagen vilket kommer göra att jag missar 3:ornas bal vilket suger, menmen lär väl se massa fina bilder överallt på internet när jag sitter i bussen påväg hem från Bålsta där tävlingen kommer att hålla hus. ska tävla med mina största tjejor som jag tränat på senaste tiden. men nu måste jag sova så jag orkar denna vecka, gooodnatt

underbar helg och guuuuld

är slut i hela kroppen men har haft en grymt bra helgen, skönt att va hemma och jag återkommer snarast! 

mot helsingboooooorg

ska bli så himla roligt och jag är så sjukt taggad! :)

premiär på uteservering

emma och jag drog godaste salladen och glassen idag på c&l efter skolan. veckan har gått sjukt fort och jag har bara tränat som ni kanske märkt. i onsdags var jag och emma på gymmet, inte världens roligaste tycker jag men hade lite träningsvärk dagen efter så då är det ju alltid roligare. på idrotten idag hade vi också konditionstest, blev glad då jag fick A och kanske får det i mitt slutbetyg. stolt. fick också gå på musikal idag, kommer knappt ihåg jag senast hade en "vanlig" skolvecka. det är så mycket för tillfället med lovdagar och hit och dit, snart är det också dags för sommarlov.

hon försöker se farlig ut

men på den här sista är hon ju riktigt sööt, hon har fått tillbaka sin lilla tuppkam också :)

film från träningen igår

 åh jag kan lägga ut filmer nuu, testade med lite som vi filma igår :)

team nestor gymnasterna

två timmars fristående och en timmes träning i hallen med redskap, det börjar närma sig nu...

stort grattis till Ida idag


bilder från träningen idag

filmade lite idag på våra varv, här är när jag kör några volter. man ser sina missar på stillbilder, oupsi

___________________


silvermedaljer till gkkg

04:orna tog hem 3 silver och vi på eftermiddagen 1 i hopp, mycket bra jobbat och stolta ledare :)

mina dagar denna vecka

har ungefär sett ut såhär, har haft fullt upp med allt möjligt vilket jag gillar. dom bättre dagarna på länge!

woopwoop

har äntligen tagit mig tiden att fixat ny header och bytt lite färger här på bloggen, för er som missat det hehe! kan ju va trevligt med en liten omväxling ibland, får se hur länge den håller. kände att det behövdes lite rosa iallafall. sjukt hur fort man glömmer saker dock...alla stilmallar och grejer att hålla koll på. men det gick ganska bra, inte så jätte noga lixoem. 

före och efter bilder :)

mamma och jag har idag gjort fint på balkongen. har sedan jag var liten alltid gillat blommor, att hålla på i trädgårdar och bara fixa. därför gillar jag att bo i hus, för att man har trädgård. men det gör ju jag nu inte för tillfället så får nöja mig med lite balkongblommor. blev fint och mamma är nöjd med våra nya stolar så att hon inte får ont i sin axel. fem av fem toast.

ganska skönt med långhelg

hemma från skolan idag, blev så oklart så stannade hemma. missade i värsta fall en lektion... så nu tar jag lång helg och taggar inför tävling på söndag. missade träningen igår men vi ska ha en på fredag så vi kan träna lite extra, det är alltså tjejorna jag tränar som ska tävla. vi drar till eskilstuna tidigt på söndag förmiddag och tävlar i trampett och matta, tagga!

en trevlig kväll i laggarhult

nu har mitt ansikte fått alla möjliga behandlingar och krämer så jag tror det räcker för en hel månad! jätte intressant var det att pröva olika krämer och foundations, speciellt om man är intresserad som jag är. man kanske skulle ta och utbilda sig? märket som hon använde heter Mary Kay och verkar vara bra för huden, någon som har testat märket som tycker något annat? beställde iallafall hem en primer till ögonen och ögonskuggorna. velat ha en länge så hoppas det funkar! 

finaste dagen på hela året

och jag sitter inne i soffan med datan i knät...heeeh inte okej louise. men jag är väldigt trött så dock var det väldigt skönt att sätta sig här. slutade vid två idag men jag var kvar till lite efter halv fyra och räknade matte. gjorde provet som jag missade också, kändes riktigt bra. bästa matte provet jag gjort på hela terminen tror jag, vi får se när resultatet kommer. redovisade också fotouppgifterna från helgen, dom var också grymma så just idag känns det som att jag kan andas ut en stund och åka iväg med mamma på hudvårdsparty! men jag säger nog sminkparty för det låter roligare :) pusseen

inte så glada tjejor här

jag och serina har suttit i skolan sen klockan elva, vi börjar 14.35 fick vi också reda på nu. ovärt.

___________________


promenad på tre timmar

mamma och jag var idag ute och gick i över tre timmar. runt djulö och lite överallt i ett ganska skönt väder. har skoluppgifter kvar att göra och då är det bara att ta kameran. så nu är det klart och jag har bara lite kvar nu!
snart dags för mitt/vårat sista sommarlov, sjukt

poosa, sen kan man ätaa

bild från förra sommaren
vet inte riktigt vad mormor och jag håller på med, försökte äta med mamma bakom kameran :)

tanja lagar mat till mooi

så söööt och snäll som tar hand om mig, och jag om henne såklart ♥

det kommer bli sjuuuukt


smile because you caaan

har precis gjort nationella och det gick väl ganska bra, redan glömt bort vad jag skrev om. hahaha
bloggar mer senare när jag fixat med bilder från valborg osv, :)

RSS 2.0