semester

Sitter just nu hemma hos ida. Har vart hemma hela dagen idag och packat, tog några timmar för jag suger på att packa. Vill ha med mig allt och så får man bara ha med sig lite i en jätte liten väska. Men till slut så fick jag ner en del och hoppas det räcker en vecka. De tror jag nog! Ida och jag går nu egenom det sista och sen ska vi göra mat och så tills imorn då vi åker sju på morgonen mot Vimmerby. Där blir de astrid lindgrens värld. Nu längtar jag bara till att åka. Kommer sakna alla här hemma! PUSS




never say never

Jag och madde ligger i soffan hemma hos mig. Vi ska snart dra ner på stan för en fika och jag måste köpa en ny näs piercing som jag tappa igår natt. Linnéa och Emma gör oss sällskap. Madicken har åka på semester nu och jag saknar henne redan! Själv åker jag och ida iväg på onsdag morgon så imorn ska jag till henne på kvällen och sova där så vi kan åka tidigt. Imorn på dagen blir det packning som gäller. Ska också vaxa benen, skönt!


favorite girl

kom precis hem från djulö med madicken. vi drog ner ett tag nu efter fotbollen. MYS



moments ago

Kom för ett tag sen hem från tanja. Skulle egentligen sova där men vi fick reda på när vi kom hem att hon skulle få besök. Vi har vart på djulö och hängt på bryggaan, riktigt myysigt! Cyklat idag har jag gjort så jag klarar mig resten av året. Först från madicken hem, från mig till tanja, från tanja till ica nära, från ica till djulö sen till tanja och sist hem igen. Känns som om jag har cyklat hela dagen. Stackars alla ni som bor i värmboll säger jag bara...
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, äta först iallafall! pusspuss












all I heard was

nothing


do what you have to do

orkar inte skriva, ni får lite bilder från veckan!

gröööna lund



allsång på djulö med madiiiicken



kräftskiva hos systrarna Gillstam med idaaaa



ÖS!



ego piiiiiic!


live for today

Igår hade jag den roligaste dagen på länge. Madde och jag tog tåget som gick halv nio mot stockholm. Sen sprang vi omkring för att hitta spårvagnen som skulle mot grönan. Biljett till de va ju inte heller så lätt! Men allt ordna sig till slut och sen fick vi vänta i tre kvart innan grönan skulle öppna vid elva. Det regnade lite men de va så lite så det gjorde inget. Efter ett tag så mötte vi emmsi och linnéa. Vi åkte nästan allt och jag fick med madde på fritt fall! Vi hade bestämt oss också för att gå spökhuset som jag nästan ångrar att jag gjorde för har aldrig vart så rädd i hela mitt liv. Madde och jag sprang ut livrädda och alla blickar va på oss...haha! Vi åkte hem vid sju och madde tappade sin macka som hon köpt och skulle precis stoppa i munnen. Tack för en undebar dag på grönan vänner!
När vi kom hem drog jag och madde direkt ut för att möta ida, vi va ute ett tag och när vi skulle dra hem så fick madde något konstigt ryck och flög in i busken. De roligaste jag sett! eller vad säger du madde?!
 Ja som sagt den roligaste dagen på länge kan man säga, nu ska jag börja fixa för att leva en ny dag! PUUUUSS




A happiness I never knew

Snart drar jag och några tjejor till Schöölin! Sen sover Madde hos mig för imorgon är det grönan som gäller. Så jävla taggad har inte vart där på hur länge som helst. Linnéa och Emma är redan i sthlm så vi möter upp dom där, sen blir de karuseller som gäller. Hoppas att vädret blir lagom bra för en dag på grönan!
Bild från en galen natt i lördags, puuss


ålsäter

Va i Ålsäter igår för att fira min gammelmormor som fyller 95 år! GRAATTIS



är du glad nu?




@ idas

Sitter  hemma hos ida med alice. Vi har precis kollat in idas nya lya som hon ska flytta in i lite senare. I dag gick vi upp vid sex för att ta bussen in till stan från nyköping där vi spendera kvällen och natten. Sov kanske tre timmar, men när jag kom hem sov jag till halv ett. Riktigt skönt! Har inte sovit i min säng på någon vecka.
Ida och jag ska ut när vi är klara och sen får vi se vad som händer. Inget spickat! Men nu bjuder jag och alice på lite bilder! PUUUSS!





RSS 2.0