what the hell are you talking about

Nu ska jag snart dra till mormor och morfarför lite grillning. Sen kommer pappa och hämtar mig för vi ska en sväng till vingåker. Igår åkte jag, madicken, felix och adam till ett kalkbrott ut mot ålsäter ungefär. De va inte så mysigt att bada bland en massa ormar men annars var de ganska kul! Vi var inte kvar så länge, vi fick skjuts till djulö istället. Sen gick jag och madicken hem till henne där vi slagga! Nu ska jag vidare, puss! 





promenad

Har precis vart ute med hunden på en promenad. Riktigt varmt ute! Snart kommer Linnéa hit och sen ska vi vänta på anton och jonas som vi ska umgås med en stund idag. Senare kommer ida och emma hit och vi ska ha en mysig tjejkväll! Nu måste jag diska, kraaamis!

jaa, så kan man ju också ligga och sova...?


that's what they say when you feeling down

Sitter hemma hos pappa med maggan. Är ensam till måndag, ganska skönt! Imorgon kommer emma och sover här. Men idag blir de bara jag och en tom lägenhet. Igår vad det midsommar och de firade jag med ida och hennes släkt, de var mycket mysigt. Lite senare drog vi hem till mig dit emma också kom. Sen så kom jag och ida hem som två vattenpölar lite senare på natten! Nu är det bara ett halvår kvar till julafton, dags att börja planera. PUSS!






nothing lasts forever

Nu ska jag snart dra mig mot ida där natten spenderas. Hon sov hos mig inatt och vi var igår kväll ute med två grabbar. Kom ur sängen vid tolv idag och fick sen laga frukost till lilla ida! Imorn är de firande, de ska jag göra med idas familj i viala eller på djulö... och sen får vi se vad som händer, har inget planerat riktigt äään:))) Men nu ska jag packa väskan för att ta en cykelttur, puss!


malmköping

Kom hem i fredags men har inte orkat sitta vid datan. Sov hos madicken när jag kom hem och på kvällen så va vi hos peppe med lite grabbar. Sen har jag inte gjort så mycket, ska ner på stan med tanja men nu börja de regna så måste vänta tills de lugnar ner sig lite. Vi hade inte så jätte bra väder i malmköping men vi kunde iallafall va ute lite så nu hittar jag lite i malmköping. En gullig stad! Men nu ska jag äta, puuss!


bye

Nu har jag packat klart väskan för en liten semester till på fredag tror jag de blir! Blir till att sova i husvagn med mormor, morfar och mamma i några nätter, mysigt! Dom kommer och hämtar mig om ungefär en timme och sen får vi bara hoppas på bra väder! Hare gött, kraaam


tjaba!





Sitter i soffan med madde. Vi har vart nere på stan och kollat studenterna. Längtar till den dagen kommer, bara tre år kvaaar! Snart är de food som gäller och sen måste vi ta en sväng runt området eftersom våra stolar inatt blivit stulna utanför dominika. kuuul Ajaa, sånt som händer. Tack iallafall dominika för att vi fick va hos dig i ditt party tält, de va grymt! Sov sedan hos madicken, kul hemfärd hade vi också! kram


the end 2011

Jaha då va allt slut. Vad händer nu? Vill inte sluta! Kommer sakna alla så jävla mycket. 
Skolavslutnigen avklarad, nu ska jag vänta på att vi ska ner på stan med girlsen och äta middag. Sen får vi se vart kvällen bär av. Grundskolan slut? Kan inte fatta de själv, nu är det sommarlov och sen ut på nya äventyr!




 


tror faktiskt dom tre tallås åren vart dom bästa i mitt liv, något jag aldrig kommer glömma!


TALLÅSTIDER♥




3 år senare...


@madicken

Sitter hemma hos madicken och väntar på att hon ska bli klar. Jag har hunnit åka till vingåker fram och tillbaka och handlat skor. Inte var hon klar när jag kom. Men nu är hon snart klar och vi ska dra ner på stan en sväng. Ska sova här inatt för hennes föräldrar är borta för tillfället. mys.

alltid lika kul att kolla på andras bilder på datorn...:)





STOCKHOLM

Kom till skolan vid tio och sluta vid halv tolv. Just nu väntar jag på att tiden ska gå så att vi får åka hem till Kerstin. Där ska vi mysa hela kvällen med klassen! Igår va vi i sthlm, jag, matilda och saga gick på stan hela dagen. Kan säga att jag va trött i benen sen när jag kom hem! Kunde knappt somna för att det värkte så mycket! Lite bilder på de här då, KKKRAM!










RSS 2.0