ROOSA ROOSER

Mamma kom hem med dessa underbara efter att hon vart och handlat, bara för jag har vart så duktig idag,haha!;D



all I need is U

 Har precis städat hela lägenheten, litee jobbigt men nu är det avklarat!
Sov hos Linnéa inatt med Daniela. Igår kväll va vi i duveholmshallen och kolla fotboll sen gick vi hem till Linnéa. Vi kollade på "Paranormal Entity". Det va läskig! Som Paranormal Activity 2 ungefär. Sen somna vi!

Ikväll är det Victoria's secret fashion show 2010! Har redan sett de en gång, men skadar inte att se det igen.

Men nu ska jag lägga upp lite bilder från julafton, bättre sent än aldrig!




  


   



  


dee va några bilder av våran julafton, inte så expert bra bilder meeeen...PUSSEN!


NORRKÖPING

Idag va jag och Madicken i norrköping och shooopa. Det va skojigt men jobbigt i benen. Vi va där tolv till halv sju, det blev lite kläder och en väska. Nu är pengarna slut, nej men nästan.
Jag sov hos henne igår. Vi va nere på duve och kolla lite fotboll och sen va vi hos moa ett tag. Imorse gick vi upp vid nio och åkte till stallet. Sen till nööörrköping...
Nu sitter vi hemma hos mig och kollar film på tvn, sen ska iaf jag sovaa, för jag är trött!
Imorgon vet jag inte vad som händer meeeen, PUUSS!

Madiiicken och jag i sommmmras!


movieee

Mamma och jag har precis kollat klart på film "eat pray love". Ladda tyvärr ner den utan text så man måste koncentrera sig mer eller ja, jag måste det iaf. Mamma somna till ett tag i filmen så så bra tyckte hon den va. Nej men hon tyckte nog den va ganska bra av de hon såg. Ska ta och ladda ner med text kanske den blir ännu bättre.
Igår sov jag ju hos emma, mamma kom och hämta mig vid ett. Vi fixa oss och vid tre kom mormor och morfar och hämta oss sen åkte vi till min moster där alla va. Det va riktigt trevligt med god mat!
Men nu ska jag ta och sova, imorn kanske det blir att gå ner på stan och kolla om det finns något att fynda!
PUSSGODNATT!


harry potter!

Nuuu drar jag snart och möter linnea och emma. Vi ska myssa hemma hos emmas pappa. Bilder från igår kommer inom kort! men nu ska jag packa väska för ska spendera natten hos emma. PUSS! (slänger in en bild på moi)                                                                                                                                                 

liten tjej som sover gött...

...eller kanske mer på ett litet annorlunda sätt:D


men alltid lika sööta!


you're my sun

Idag har jag, Daniela och Emma vart på staden. Vi skulle igentligen äta med Morris (Elin) men hon skulle åka iväg vid tre så vi hann inte säga hejdå till henne. Hon åker nämligen bort över jul... trååkigt!
Vi åt lite och jag handla min sista julklapp. Det känns skönt att ha det klart, ska snart lägga dom under granen och vänta på att morgondagen ska komma. Hela dagen är planerad från topp till tå. Jul firande blir det hemma hos min morbror med släktingarna. Mormor och morfar kommer och hämtar upp oss och sen åker vi ut i skogen där dom bor. Vet inte riktigt var men mot Norrköping ungefär tror jag:)
Nej nu ska jag lägga lite klappar under granen som jag idag fixat så fin, haha fast ne!
Hoppas alla får det mysigt imorn, kraaam!


snart julaftooon

Sitter just nu i sängen och kollar sagan om ringen på tvn, den är väl ganska bra fast har inte kollat så mycket.
Idag har jag och Tanja vart på stan nästan hela dagen och handlat julklappar för det mesta. Jag hitta lite saker och lite smink till mig själv. Hade utan att jag visste det också fått lön så nu har jag ganska mycket pengar kvar ialla fall på det lilla kortet. Hade räknat med att alla skulle ta slut med alla julklappar och stuuuff! Men icke! 
Har också vart på besök hos tandläkaren imorse, dom tog bort grejen jag hade i gommen, som en stål tråd.
Suuuuper skönt!
Men dom har istället satt dit som fjädrar på tandställningen så det börjar göra ganska så ont... Men det får jag tåla.
Nu ska jag snart lägga mig och sova, imorgon ska jag slå in julklappar och sen får vi se vad som händer!
PUSSEN!


I love the way you felt so strong, I never wanted you to leave, I wanted you to stay here holding me, I miss you

.


utomlands, ja tack!

Somna ganska tidigt igår, måste ju ta igen efter bion vi va på.
Idag hade vi lite sovmorgon, fast det är inte så mycket vi börjar 9.15 med idrott och idag var inte änns våran lärare på plats men killarna tränade vollyboll iallafall till på torsdag då det är vollyboll tunering för dom som anmält sig. Själv ska jag gå ut och gå och sen på eftermiddagen köra zumba,haha! Vi hoppas det blir trevligt!
Snart är det inte många dagar kvar i skolan!
Lääängtar efter lite lov!
Men man slipper aldrig undan, imorgon har jag matte prov som vi hoppas går ganska bra iallafall! Har suttit och pluggat lite nu efter skolan. Sånt man måste!

Mamma och jag har pratat om att kanske åka utomlands. Hon hade härom dagen vart och hämtat lite tidningar med information. Fast vart vet vi inte, fast vi har ett tag att fundera... Resan blir i sånna fall inte förän i höst, men iallafall!:D
Jag skulle vilja åka till Thailand eller nått liknande!
 



nattbio

Igår kväll bestämde Madicken att vi skulle gå på nattbio. Det blev jag, Linnéa, Madicken, Elin som gick plus lite boys. Den började klockan elva med film, sen var det lucia tåg och sen två filmer till. En av dom var Paranormal Activity 2, och jag skojar inte den va skiiit läskig!:D Jag och Madicken sov hos Elin men hon gick hem tidigare än oss för hon var så trött, men jag och Madicken stannade kvar med dom andra, efter ett tag åkte vi hem med Felix och Adam. Sen blev det inte så många timmars sömn tills det va dags att stiga upp igen... Har bara vart liiiite trött idag, men jag försöker att inte somna. Det går ganska bra!
Gympan är slut så jag behöver inte åka ner nått till hallen, sköönt!
Jaa, denna vecka blir nog ganska soft med lite friluftsdagar och på fredag har vi "akta huvudet". Men nu ska jag checka tv:nn, PUSS!




cooola brudar

Sitter hemma hos Dominika med Daniela och Linnéa, Isadora lämna precis huset. Vi sitter och dunnkar lite "lilla melodifestival" låtar! :D haha! Kan alla fast det va jätte länge sedan:) En ganska laam lördag men de duger!
Igår sov jag hos Isadora och innan  det hade jag middag med mamma och mormor&morfar, trevligt! Jag och Isadora satt hemmá hos henne och kolla film och myyste. PUSSEN!


klaaaddigg kladdkaka

Elin och Madicken åkte för ett tag sen. Jag har hunnit ta en dusch och lägga in lite bilder på datan. Vi va här hemma hos mig och chilllaa...;D
Idag har vi haft en lugn dag, vi håller på med någon grej som heter "akta huvudet" och vi har då inga lektioner utan vi har kollat på film, kört lite lekar och pratat. Vi har det imorn med och börjar vid nio. Fast det gör vi iaf på torsdagar,haha!
Nu ska jag fixa lite och sen blir det att vänta på Madicken som ska hämta mig vid nio och sen ska jag och Elin sova hos henne! Ganskaaa mysigt!:D

Lite bilder från när vi förut bakaa kladdkaka!








SÖÖÖTAST!


gruuvhäng!

Vi har just nu två timmar lång lunch som vi alltid har på tisdagar... Litee långtråkigttt;) Har gjort so prov som gick sådär och ska när vi har matte ha no prov. Får se hur det går... Har glömt lägga in dom fina bilderna sen jag och Tanja va på stan:) HAHA roligt vaa det! Bara för att Tanja är sjuk får hon ett inlägg!;D PUSS!

this is how I feel

KLAAAR!
 Äntligen, bokredovisning och läxa i engelskan. Det känns faktiskt riktigt bra, plus att provet i no:n idag gick riktigt bra! Jag trodde inte jag kunde någonting men sen när jag väl sitter där gick det ganska bra. På måndag och tisdag har vi också ett till no prov och so prov. Vi får se hur det går? Får väl sitta hemma och plugga hela helgen:( haha! Mycket nu innan betygen sätts och det märks verkligen, har vart stressad hela veckan med alla läxor, kom just på att jag också har franska till imorn. Tur att jag inte har någon träning idag för att dom ska byta den här väggen som man kan ta upp och ner.
Sen har vi också snart en NY HALL!:D Om allt går som den ska ska den va klar den 9:e december!!!!!
Men nu ska jag gå och ta nått att stoppa i munnen, gick direkt hem och gjorde läxor så jag blev av med dom...
PUUSSEN!


coffee & lounge

Sitter på stan med Tanja. Hon sitter och garvar åt nått!;D Men ville inte va  med på bild...

lussebullar!

Jag och Dominika blir som vanligt klara först;D Våra snyyygga bullar! ska snart ner på stan med Tanja, PUSS! 

tanja är bäst!

BIlder från gårdagens roliga träning! Eller ja innan när Tanja occh jag tagga till en rolig träning eftersom att vi träningen innan blev instängda i omklädningsrummet. HAHA! 

RSS 2.0