picture vi tog efter poolpartyt

rihanna var g.r.y.m.t och ska försöka fixa lite videos från de, nu ska jag till emmaaaa och mysa. pussen 

rhodos ett minne för livet

har haft så sjukt roligt och har så sjuka minnen som aldrig kommer glömmas. men att vara onykter i två veckor har tagit på krafterna så nu ligger jag död i sängen med hosta och försöker bli frisk tills imorn. bästa rihanna, here i come!

hur ska jag hinna med allt

känns som att jag har väldigt mycket att göra idag, det är som vanligt... allt i sista sekunden. inatt åker vi :)

en bra torsdagskväll


 
 
 

här vi hänger på dagarna

jag och min bror tar bussen till våker för lite work, vi bygger på nytt om en gammal bubbla, söt ju

work hard, party haarder

 rhoodos om 2 dagar och jag tror jag drar på mitt sista träningspass senare. sen börja packa lite!


bara några dagar kvaaaar

har shoppat dom senaste dagarna och haft avskedsmiddag med bästa tjejorna, kommer sakna dom!

RSS 2.0