idag är ingen vanlig dag


FÖR IDAG ÄR MADICKENS FÖDELSEDAG
har precis kommit hem från släktkalas hos madicken. tacopaj och massa gott! supertrevligt.
nu taggar vi vidare inför festligheter imorn, pussgodnatt

shoes in my heart

snygga


vill ha


coola


 

....


i love it when you eat it









lite sådär before I die




don't promise me forever

kul med benhinneinflammation, min träning är förstörd. bara att försöka vila, lycka till louise! 
 
 

glitter naglar

 

we're teenagers


krök


yesterday

igår var det party, trevligt men väldigt knasigt!

happy birthday

min lillebror erik fyllde fjorton år nu i veckan, söt

onsdagen

 
 sov hos madicken och på kvällen så tog vi våra cyklar och cyklade mot backavallen. skitskoj va det!

oj

 

söt du var förr i tiden

haha skön bild! livrädd för valrossen..... om ni inte ser det så är det linnéa för några år sedan. haha skoja, så söööt!
gick till henne vid tolv tiden idag. kollade lite tv och så gick vi ner för att fika på stan. var jätte mysigt förutom alla dumma getingar som ska komma och förstöra. tror jag va uppe och dansade ganska många gånger när dom attackerade! usch. vi skulle egentligen söka efter jobb idag också, men det får bli imorn. eller vi ska försöka i alla fall! puss
 

we are young

 
 
sovit, kollat filmer och tränat är väl det jag har gjort dom senaste dagarna. blev lite mycket och sent i helgen så har försökt komma ikapp det. går ganska bra förutom att jag sovit bort hela dagarna. men ska försöka ändra på det. snart börjar skolan och tillbaka till dom vanliga rutinerna. känns ju sådär men, kanske är ganska skönt ändå. pussgodnatt

stop wasting your time


i am not a second choice

igår gick jag ner till utebion. träffade ida och massa trevligt folk. lite synd att dom visar så dåliga filmer bara...
idaaag så har jag inte gjort så mycket dock. träffat madicken och ätit mig tjockis. neråååå, men nu ska jag fortsätta min långa väntan på något roligt och så får vi se vad som händer ikväll! pusspuss

don'tworry, behappy


move your body

lite bilder från uppvisningen som vi hade på torget igår :)
 
 

dansuppvisning


partypinglorna

igår hade jag jätte roligt. träffade ida och sofi för att kolla joggen. mötte madicken och emma på stan. kul att det alltid ska regna på katrineholmsveckan... men efter ett tag blev vädret bättre och vi gick omkring lite. sen blev det en spontanare och vi gick ute i skogen vid tolv på natten. läskigt! men hade en trevlig natt och sen sov jag hos madicken :)

KK-joggen

mot staden för att checka folk och kolla på när alla duktiga springer, heja!

:)


try hard every day

idag har jag tagit hand lite om mig själv. vaxat benen, ögonbrynen och fixat nya naglar. nöjd med allt!
på det två timmars träning också, tagga uppvisning! ligger nu i soffan med gott och ska sätta på en film, puss

hjärtisx2

 

hjärtis

äntligen kom madicken hem <3

RSS 2.0