dags för lite nytt, check it out

klicka på bilden ovan  ↑
 

summer has come to an end


träning

så kul med nya friskis, har varit där varje dag sen de öppna. okej två dagar, men många fler dagar kommer de bli. det är så kul med massa nytt! körde bas och dans fuego igår, puls medel idag. för er som håller reda på vad allt är...:) förbereder mig för skolan som börjar nästa onsdag, sjukt vad sommarlovet gått fort. bästa sommaren jag haft tror jag, så glad över allt jag gjort! var också mitt sista sommarlov, sjukt. kan inte suta tänka på att det är vårat sista år... sen ska jag bestämma själv vad jag ska göra? men tillbaka till träningen. jag och min vän lovisa bokade SPECIAL BUREN på fredag. heheh personalen skrämde upp oss lite när vi bokade men de ska vi nog gå bra!
 
 
 

hihi


.


jorge and alexa narvaez

ni känner säkert igen
  
 och två nya från förra året
 
hur söta är dom inte och alexa skönaste ungen, finns massor med filmer på youtube

robyn rihanna fenty ♥

för er som inte vet så var jag förra måndagen på rihanna i globen med tanja och therese, köade i 4-5 timmar och stod nääästan längst fram. det va sååå bra live och hon var endast 30 min försenad haha. bilderna ovan har jag tagit :)

fråga & svar

eftersom att någon verkar väldigt intresserad av vart tröjan jag har på mig på bilden kommer ifrån så kan jag tala om att den kommer från gina tricot och är Jennifers :) vet inte om den är från iår eller äldre tyvärr..

RSS 2.0