träning

va i gymmet för första gången idag. kan ju bara hoppas på att jag kan gå imorn! nej men först körde jag och madicken ett medel pass och sen drog vi in på gymmet i en timma. det va kul och vi kommer köra galet där!
imorn är det redan onsdag, dagarna går så fort. vi har ganska mycket plugg och man måste ligga i om man inte vill komma efter. annars händer inte så mycket just nu. mamma kom hem med tabletter som är bra för kvinnors kroppar och så ska vi köpa några tabletter som gör håret och naglar starkare. får se om det hjälper, kul att testa!
nu ska jag och mamma fortsätta kolla filmen som går på tvn, sen ska jag läsa och sova! pussen

I'm gonna make it

ett inlägg, wihoooo!
nej men finns inte så mycket att skriva om, lite bilder från idag får räcka

today

försov mig, kom försent, två lektioner, buss, lunch hos bästi, myste i soffan, sprang hem, bytte om, sprang ner till fs, mötte madde, träna, åkte till hallen, träna, promenad hem med bästi, mat, avslutade med en halv ben 'n jerrys och revenge på tvn. pussgodnatt




♥♥♥



orkar inte

that's just it

foto

fotar lite med blixt i studion

friday night

drar ut med några av tjejorna och hoppas på en trevlig fredagskväll!

bättre sent än aldrig

vania gav mig den här igår. ett par gulliga flickor som jag tränar gav oss ledare paket. men vania har glömt ge oss det så det blev lite senare än dom säkert tänkt eftersom att det står "gott nytt år". vet redan vad som finns i och nu ska jag öppna det! mums
tack så mycket!
...

@ lilliz crib




föreläsning

idag har vi suttit i aulan hela dagen. kommer inte ihåg senast jag satt så still så länge! men det va intressant. först var det en 86 årig man som har vart med i andra världskriget som pratade och man fick också se en dokumentär om vad han har gått igenom. det var inte en så vacker film och man kan knappt tro vad man ser.
sedan var det en tjej från stan som har haft det svårt i sin uppväxt som pratade lite. som sagt var det mycket interessant! vi fick sluta halv två allihopa så ni kan ju bara gissa hur fullt det var på bussen! men nu är jag iallafall hemma och ska mysa lite i soffan innan jag ska träna friskis och sen ner till hallen. pussen

godnatt



.


ondskan

kvällens film för ikväll. den var inte lika bra som boken. det är det dåliga när dom gör filmer efter böcker, dom tar med mindre än hälften av vad som står i boken. men boken är iallafall riktigt värd att läsa.
madicken och jag var på ett långt medel pass idag och det kändes. har redan träningsverk! så det ska va. imorn  taggar vi inför dans, eller vad säger du dickis?:D jag börjar inte heller skolan förän efter lunch imorn. sköönt! men måste iallafall gå upp ganska skapligt för ska va hos tandläkaren klockan nio! min raraste vän linnéa är min mamma denna gång, igen. blir så ibland när min biologiska mamma inte kan. men det kommer nog gå great!

tröttaaa girls

hahaa, sweet

björnbröder

en av dom gulligaste filmerna alltså. mamma och jag kollade nyss på den. vi har börjat kolla film varje kväll, gick hem till pappa igår och hämtade en massa så vi har för hela veckan lång. filmen nedan är så fin. vi är beroende! på tala om beroende så tror jag att jag är beroende av sugrör. haha om man nu kan va det! men jag har iallafall det till allt jag dricker, oboy, cola, mjölk ibland, mitt vatten glas när jag sover.. jaa hela tiden! lite kul sådär ;)
meeeen idag har iallafall vart en bra dag. känns så mycekt bättre nu. imorn är en vanlig dag, igen, men på torsdag ska vi sitta i aulan hela dagen. får se hur det går! nu ska jag slå på ett avsnitt av jersey och sen sova, godnatt!

bondgården

bilder från i lördags då jag spendera dagen hos farmor och farfar :)

dags för

träning med sällskap av matilda :)

när lammen tystnar

har precis kollat klart på filmen med mamma. hon halv sov lite då och då.. inte van att va uppe så sent stackarn. jag tyckte iallafall den var bra och hon med, men tror jag har sett den förut. iallafall nu ska jag sova, godnatt;)

.


fredag

sitter hemma hos pappsen och gör inte så mycket. han kom och hämta mig efter skolan och sen åkte vi och handla lite. åkte också förbi lampaffären och köpte några nya lampor. annars inte så mycket.
min käre broder tjatar nu om att vi ska spela lite skjutroligaspel så ska göra det. även fast jag äger honom mest! har inga planer för helgen och det känns ganska skönt, ciao!


vill hem nu

gammal bild på mig och dickis, midsommaren 10
vill bara heeem just nu! orkar inte räkna matte. och så ska man sitta på den där dumma bussen hem också. åh.
senare ikväll ska jag och madicken på dans pass! tror det var runt sex. innan det ska jag pluggaa och äta...om jag inte somnar i soffan när jag kommer hem. har så svårt att somna på kvällarna. ligger i minst en timme innan jag kan sova. jätte jobbigt! nu ska jag plåga mig igenom 20 min till sen får jag äntligen åka hem!

glory

Jay-Z feat. Blue Ivy Carter
låten handlar om hans och Beyonce's lilla dotter.
i bakrunden har man mixat Blue som gråter.
han avslöjar också i texten att beyonce tidigare haft missfall.
lyssna

tisdag

Första dagen i skolan. det var väl sådär, bara jobbiga lektioner på tisdagar. eller ja, inte finns det så många roliga men. jag orkade iallafall upp imorse och tog mig till skolan.
efter skolans slut så tog jag bussen hem vid halv fyra sen käka jag lite snabbt och sen kom madicken och hämta upp mig. vi har vart och tränat. det var inte kul, har ont i hela kroppen sen igår så det gick inte så bra när man skulle ner på golvet och stå på knä och på sidan och andra sidan. det gjorde lite ont! men vi klarade det iallafall:)
nu ska jag vänta på att mamma ska komma hem vilken minut som helst, pussen!

00.01


gustavsvik

haft en riktigt galen och tok bra dag!
det börjar med att tåget blir inställt för att el ledning hade gått sönder i vingåker så tåget kunde inte åka. vi ville bara åka hem just då, men vi bestämde oss för äventyr. tåget blev då ersatt av buss. tog kanske en halvtimme att vänta på bussen. vi fick sen åka buss till hallsberg för att sedan ta ett tåg till örebro. när vi väl va i örebro en och en halv timme senare drog vi matis på mc. vilket vi förtjänade! sen en buss till gustavsvik. sen var vi äntligen framme! tog sin lilla tid att ta sig dit men det var så skitaa kul där så det gör inget! vi åkte allt och har säkert en massa blåmärken överallt. får se imorn om det känns! vild forsen åkte vi säkert hundra gånger och jag skrapa upp mitt knä igen. men inte så farligt den här gången. antons far var så snäll och kom för att hämta oss! var hemma vid lite över åtta så hann med teen mom:)
iallafall en riktigt rolig dag, en av dom bästa på länge!
så söta så

Örebro

Mötte madicken och hennes mamma på friskis. Det var riktigt jobbigt idag! Så lite träningsverk imorn är aldrig fel.
Efter duscha jag fort och sen kom pappa och hämta upp mig. Han åker och jobbar inatt så sa hejdå och så kolla vi lite å tv. Fick också lite pengar tills imorn då jag, dickis, fellis och skoogis ska till gustavsvik! ska bli riktigt roligt. Dock att när jag var mindre så åkte jag vilda forsen där och slog upp hela mitt knä så det blödde en massa osv. Så vi får väl se hur det går. Lite läskigt när alla åker hej vilt! Men nu ska jag sova för ska upp tidigt, pussgodnatt!




need you to follow

igår var mamma och jag hos mormor och morfar och hälsa på. vi va där några timmar och sen gick vi hem. mamma fick ju alla harry potter filmer i julklapp och jag har alltid trott att jag sett alla filmer men det hade jag tydligen inte. jag trodde inte den sista hade kommit ut än, men det va det att jag inte sett den helt enkelt. men nu har jag det och den var väl helt okej bra! sen somna jag vid tolv. gött
idag vakna jag vid tio och sen bestämde mamma och jag för att ta en promenad. dock blev den väldigt lång, var ute i två och en halv timma. vi gick " tallåsrundan", där gick vi alltid när vi hade friluftsdag på tallås. mysigt.
vi gick kanske lite över en mil så det känns ju bra! men ikväll ska vi också till friskis, hur ska detta sluta? haha

.


season 5

jersey shoreeeeee!


fridaaay

sitter just nu hemma hos pappa och har precis ätit mat och kollat på en film. ikväll ska jag bara vara här med pappa, bror och jens. vi ska nu vänta på pappa och maggan som är ute sen ska vi spela bilar! fett nice
igår var jag i stallet med madde. sabaah hade dock gjort illa foten så det fick bli en liten promend med hästen istället. väldigt kallt var det ute så när jag kom hem tog jag en varm dusch och sen mötte jag madicken på bussen. vi åkte hem till henne och sen kom anton och felix till oss. madicken och jag beställde en pizza och sen kolla vi alla på film. fick lite senare skjuts hem till pappsen. ha en bra fredags kväll!



bilden lånad av madicken ♥


I'm not moving

sitter och pluuuuggggar. inte så kul. men måste göras innan skolan börjar.
madde och jag låg och dega i soffan tills två. sen gick hon hemåt och jag tog en promenad. gick förbi pappa och vattna alla blommor också, annars dör dom när han är borta.
men nu ska jag plugga tills mamma kommer hem och sen ska vi träna!

disco

nu har mamma och jag vart på intersport och inhandlat lite skor och byxor. eftersom att jag nu ska börja träna! blev två par skor, ett par som jag kan ha inne och ett par ute. dom som visas här uppe är promenadskor.
skon heter easytone och ska vara mycket bra enligt dom i affären. man får alltså extra träning medans man går eller något sånt. så vi får väl se! sen ett par byxor, inte exakt dom på bilden men nästan.
nu har mamma och jag också vart på vårt första friskis och svetis pass. det var disco idag så det var som ett dans pass. mycket kul tyckte jag iallafall:)
men nu ska madde och jag käka sen ska vi mysa för hon sover här idag, pussen

2012

första dagen på det nya året spenderade jag i sängen. skönt va det! tog också en sväng till pappa och kollade på en film innan han skulle åka vidare till sthlm och jobba.
klockan är nu 9.40 ungefär och morfar kommer snart och hämtar mig. han ska skjutsa ner mig till hallen och sen blir det träning med dom små hela dagen. snart en vecka kvar sen är det skola!
.
nu hoppas vi på att det nya året blir ännu bättre än det förra

RSS 2.0