svenskaaaa!

Sitter just nu på en svenska lektion, ganska trååkigt! Ska läsa typ hundra  sidor;o  OCH OM JAG INTE HÅLLER IN EN KNAPP BLIR DET STORA BOKSTÄVER SOM NI SER!;DD HAHA

första advent

Igår sov Madicken hos mig, vi vakna vid halv ett idag och åt lite frulle. Igår kväll va vi hemm ahos mig och chilla, Madicken och jag följde Linnéa och Emma hem till Linnéa där dom skulle sova och sen gick jag och Madicken hem till mig och sov. Vi hade lite skoj på vägen kan man säga, kolla in fb för film!:D
I fredags var det lite party och skojigt va det! Sov hemma men sovmorgon blev det inte, åkte ner på stan vid elva för att köpa presenter och sen bar det av på kalas. Det va trevligt! Åkte hem vid fem kanske.
Mamma har precis bakat lussekatter, om det heter så?:)
 (Lite goda bilder på dom plus min ljusslinga som nu sitter i fönstret som jag ville ha!) 
Men först blir det lite pizza,
puussen alla sötisar!




JAG SAKNAR SOMMAREN!






...så därför har jag kollat igenom enormt många bilder genom sommaren som varit. Här har ni några riktigt snygga, tyvärr kan jag inte lägga upp alla för då kommer det aldrig ta slut!;D Tänkte också lägga upp lite sen helgen men min lilla kamera ligger och väntar på mig hos Linnéa, haha!
 pussen!


EMA 2010

Sitter just nu och väntar på att ema ska börja på mtv! Det börjar klockan nio och vet inte riktigt hur länge det håller på. Har laddat med ben&jerrys och ett rör med pringles!:D
Idag har jag inte gjort så mycket, vart ute ett tag med Emma och Dominika. En ganska chill dag! Fast vi är lediga imorn också... Hela lovet har gått jätte fort och kommer inte ihåg vad jag har gjort hela veckan, hahaa!
Men igår va vi iaf hemma hos mig och tog det ganska lugnt, lite senare gick vi ut lite men på tanke på den kaaaalla kylan så kan man inte direkt va ute och gå omkring för då fryser man ihjäl!
Nej nu ska jag kolla tv, pusshejs!








lite bilder sen igår,haha!


GRATTIS DANIELA!

Sitter just nu hemma hos Daniela med massa snygga brudar! Vi ska dra ut sen och träffa massa vi får se vart kvällen leder. Linnéa sover hos mig ikväll, myyysigt! Imorn får vi se vad som händer men nu ska jag mysa med girlsen! PUUSSEN!






 faan vad snygga vi är!


motstaden!

Nu ska jag ner till stan och möta Tanja. Vi ska gå runt lite och sen fikka!:D Senare blir det träning och sen får vi se vart kvällen leder. Har också satt upp alla hyllor och två grejer som man har filmer i! Det blev ganska bra faktiskt! Tack morfar som hjälpte mig!
Men nu ska jag draaa, puss!


RSS 2.0