GRATTIIS MADICKEN OCH EMMA!

På födelsedagarna, hurra!:DDD


söndag

Har inte så mycket att göra just nu så lägger in ett litet inlägg! Mamma väntar på att henes kompis ska komma och hämta våran bil som ska lagas, den är tydligen trasig på något sätt. Själv kom jag hem från Dominika för ett tag sen. Vi vaknade till tolv sen har vi vart allmänt segaa kan man säga. Käkat godis och kollat film, fast jag hann inte riktigt kolla eftersom att jag skulle hem... Men ska kolla en film sen, efter att jag har gjort lite engelska läxa som jag knappast orkar menmen...
Igår va jag på Ikea i Linköping med mamma, mormor och morfar. Vi shoppa lite allt möjligt, vi har beställt möbler som vi väntar på som hade ett tag på sig i leverans tid. Så vi kunde inte köpa så mycket till vardagsrummet förän vi har fått möblerna så vi vet hur det ska se ut eller vad man ska säga. Sen på kvällen gick vi till Alex och sen ut.

Har blivit så dålig på att ta kort på senaste tiden, få bli ändring på det!:D

/L, pussen!


sista dagen på sommarlovet

Jahaaja då var sommarlovet slut:o Känns som det just har börjat och jag vill verkligen inte att det ska va slut redan! Börja ställa klockan, gå upp tidigt, läxor, prov, nationella! YEEEAH! Inte nått jag längtar till...
Men nu orkar jag inte tänka på det, ska njuta av min sista kväll med en film, cola och choklad som avslutning på det här sommarlovet. Jag kan inte tänka att nästa gång vi har sommarlov ska vi börja ettan.
Tiden går fort säger jag bara... 
 
Men idag var jag med min Madicken, vi va först på staaden och åt på Venezia. Riktigt gott! Sen åkte vi förbi hemma hos mig och hämta sax och sen åkte vi till Madicken och hon frisssera mig lite! Inte nått allvarligt bara lite i topparna. Min nya frissör!:D Tack så myycket! Sen åt vi lite glass och Madicken gjorde lite snygga flätoor i mitt hår. HAHAA! Men jag tog ut dom innan jag åkte hemåt. Föresten åkte jag hem i världens ööööös regn så jag blev riktigt blött!:o och ingen regn jacka hade jag på mig... tur att jag bara skulle hem.

Vi får väl se hur mycket jag bloggar nu när skolan börjar, lite mer inlägg kanske det blir iaf:D Men nu ska jag kollar om jag hittar någon bild från när jag var på Mallis! PUUUSSEN!








datan laggar sönder så lägger in mer bilder någon annan dag, hare' gött!


RSS 2.0