i bilen från norrköping


klart han ska få ett inlägg

kollar höger...vänster, fan vattenspridare överallt, "I don't care" jag tänker gå här
börjar gå, "bring it on"
klart dom gör väg för honom, sån tur att det inte ens va kul
you made it, congratulations
flowerpower, haha bilder från midsommar  

bilder från min midsommar



första doppet på djulö

 för madicken och emma iallafall, vääldigt kallt om du frågar mig. väntar nog ett tag till :)

mina senaste dagar i bilder


imorgon är det sommarlov!!

som jag har väntat, sluta skolan, sommarlov, rhodos, sommarkvällar och på lördag få se alla glada studenter! 

filmer från jb konserten

har slängt ihop några filmer från justin bieber som jag filmade, väldigt ostadigt men så underbart!
 varning, sänk ljudet från början så ni inte blir hörselskadade av galna fans. 

biggest loser sverige 2013

missade finalen igår så har precis kollat klart på datorn nu. så himla underbart att få följa människors olika resor till bättre och hälsosammare liv. har gråttit massor och det är helt j*vla sjukt hur mycket dom kämpat och endel fortfarande kämpar. simon förtjänade att vinna och att gå ner hälften av sig själv på ett halvår är stört. allt går om man har viljan.

animals.


en kanoonhelg i göteborg


sommar, sol och vänner

har haft ett par riktigt fina dagar med sol, familj och vänner. börjar kännas som sommar! imorn tar jag, madicken och våra mammor tåget till göteborg för lite håkan hellström och liseberg. ska bli så himla roligt och skönt att komma bort lite :)

två från bästa paddlingen igår

jag och serina var både trötta och väldigt sura när vi kom fram till djulö från forssjö igår. värsta jag varit med om. vi paddla som galningar och kom ingenstans, vågor som på havet och motvind. men vi klara oss från regn iallafall!

you're my piece of paradise

idag var jag ledig/plugga hemma från skolan. imorn ska vi paddla och vandra från forssjö också. ska bli kul och jag hoppas vi klarar oss från regnet. man vet aldrig med vädret, iallafall inte på sista tiden. idag stod det att det skulle bli regn där jag kolla, men inte det sol hela dagen. mamma och jag bestämde oss att åka till mormor och morfars nya kolonilott idag. där har vi varit hela dagen och fixat i trädgården, asnice! ni ser också på bilden ovan att jag blev lite bränd. hoppas den fina brännan försvinner snart. annars har jag haft en trevlig helg med kolmården och fina vänner! :) bilder kommer...

RSS 2.0