Till you can’t take no more

lovet har börjat braaa och så ska det nu fortsätta. har inte så mycket inplanerat förutom spa med mamma, jobb och hänga med bästa vänner. men det låter riktigt bra tycker jag! får se hur mycket jag kollar in här, pusshejs

:)

sista dagen i skolan innan loooov! ska bli så himla skönt och jag behöver verkligen det. ska fira det med en fika på stan med johannaaa. men föörst så är det historia redovisning och bad på idrotten som gäller. can't wait!

what if animals could talk

 

vårsolen för ett år sedan

ser ganska varmt ut! jag och emma solade på djulö för ett år sedan, tandställning och grejer!

bilder från tävling i stan

hittade två bilder från min och tanjas senaste tävling vi stod och passade. koncentrerade ;)

I just can't figure it out

idag är det måndag och jag var i skolan två timmar innan vi ens börja för att plugga. har mycket den här veckan så det är bara att köra hårt. redovisningar och prov, kul att allt alltid kommer på samma gång. men veckorna går fort så snart är allt överstökat och det är fredag igen. hade en mycket trevlig helg som vanligt, på lördagen var vi som sagt hemma hos emma och myste. vid tolv fick jag och brodern johanna skjuts in till stan, vi hade lika roligt som vi alltid har. pusspusss

fråga & svar

Vart har du köpt Yolliboxen ? :)
Yolliboxarna hittar ni på ica maxi vid frysdisken :)

girls just wanna have fun

sitter just nu hemma hos emma b med madicken. vi ska äta och sen åka hem till emma h ♥

dancing in the moonlight

vart tog maggan vägen? ...hittar henne efter ett tag på balkongen där hon sitter och solar, knas
igår åkte pappa, jag och ellinor till elgiganten för att vi skulle köpa wii fit plus. men vi kom istället hem med det nya wii u, fit plus, några spel och så just dance 4 som jag ville ha. verkar så himla roligt på reklamerna man sett. blev kanske inte riktigt som vi planerat men så brukar det bli när man åker och handlar med pappa. på vägen hem stannade jag förbi hos mammas kompis där mamma var och fick tacos vid sju tiden. efter god mat och prat gick jag sen hem till pappa igen. vid elva tiden fick vi tillslut igång spelet efter alla dumma installationer. men det va det värt för har inte skrattat så mycket på länge, tårarna rann och vi stod och skaka rumpa till klockan slog strax efter två. pappa som sa att han inte skulle va med dansa mest, men jag vann! ja en trevlig fredag hade jag och hoppas nu på en lika trevlig lördaaag :)

fresh fruity mango

nu ska jag lägga mig i soffan med yolliboxen och elle, freeedag :)

thank god it's friday, again

 har haft en ganska intressant morgon, men nu är den hyffsat bra ingen och jag kan njuta av att det är fredag. ledig är jag också, kan inte bli så mycket bättre!! ska om några timmar ta mig ner till duve och möta upp tjejerna och så ska vi åka skridskor. haha tror inte jag har åkt sen vi gick på tallås så vi får se hur det kommer sluta. brytna ben och armar kanske? neeeerå. har inte så mycket planer för helgen just nu men det brukar ju ordna upp sig ganska fort. pusshejs!

träningsresor utomlands

såg för några dagar sen i en tidning att man kan åka iväg på träningsresor utomlands i en eller två veckor.
träning i solen, träning på stranden, löpning i bergen eller yoga vid solnedgången. skulle inte sitta helt fel!?!

i don't know what to feel

mitt humör och hela min kropp går för tillfället upp och ner. ena sekunden är jag glad och andra sur, igår mådde jag jätte dåligt, låg hemma hela eftermiddagen och idag mår jag bra. är ju fortfarande lite förkyld så jag antar att det är det som spökar med min kropp, jobbigt är det iallafall. kom inte upp ur sängen imorse men väl uppe någon timme senare så kändes det riktigt bra, ännu bättre påväg hem. städat rummet och nu ska jag plugga, då är det någe fel. måste nog gå och träna sen så jag får ur mig lite, vad vet jag inte riktigt men något iallafall. skulle nog behöva ligga hemma några dagar, men det har jag inte tid med känns det som. bara att bita ihop och så ut lite till helt enkelt. hoppas ni mår bättre :)

birka cruises relax & spa

mamma och jag bokade förra veckan en kryssning med relax och spa som jag fick i julklapp. har aldrig riktigt varit på spa så det ska bli riktigt skönt och roligt. vi har bokat en duo behandling så vi kommer ligga brevid varandra och få massage över hela kroppen, fötter, ansiktsbehandlingar och dricka nyttigt. så nu längtar jag till påsklovet då vi åker iväg. är dock lite/mycket rädd för att åka båt, men har fönsterhytt och mamma med mig så hoppas det kommer gå bra! :)
 

:)

 
 bild från i helgen på mig, shrek och johanna, skrattar fortfarande när jag ser bilden. så söt

___________________


vi är på't idag igeeeeen


keeps me so off balance

bild från staden igår
idag är inte jag i skolan utan iväg och filmar, skönt. vid två drar jag till vingåker och sen vidare!
puuuuuuuussss och ha en asöslööshöhöfreedag(?) :)

benhinneinflammation

var som sagt hos sjukgymnasten en sväng idag. nu vet jag iallafall att jag har benhinneinflammation, har bara gissat innan och eftersom att jag fick tillbaka det onda igen ville jag gå och kolla. hade alla rätta symptomer.. fick mig också en liten utskällning pågrund av mina skor, converse. dom värsta skorna man kan ha och det ökade kraftigt med benskador när conversen blev "populära", samma med uggs eller vad han nu sa:) ouupsi... så nu ska jag få specialgjorda sulor till mina skor och sen är det bara att leva med det. kan komma och gå när som och då är det bara att vila. köpa nya skor ville han också att jag skulle göra, men jag gillar mina convese så vi får se hur det blir med den saken:) 

iväg mot sjukgymnasten


tvättade våraan bil idag

hjälpte mamma att tvätta bilen idag. hon har ont i sin axel och rygg så då kom super louise till räddning. lätt som en plätt var det och sen va lilla bilen så fin så igen. varit och tränat och ja det som jag brukar göra..blablablaa.. men kan ju berätta att jag är ledig imorn som alla andra så var en sväng hos emma nu på kvällen och myste vi prata, kolla tvn och drack te. och imoorn ska jag ta mig till wingfly? och va med johannA. börjar bli lite små sjuk så försöker ta det lite lugnt. haree!

middag på joan's café

bilder från i lördags då vi tjejer spenderade dagen i vingåker men mat och god tårta :)

film tips- the impossible

baserad på en sann historia om flodkatastrofen i thailand och värd att se om ni inte sett den!

lite core på en fredag

satt en timma i solen med musik i öronen och sen gick jag iväg på ett corepass på friskis!
underbart, nu är jag redo för allt gott och blandat som helgen har att bjuda på, mat ♥ 
 

breath it out, laugh it off

freeedag och fint väder! idag var jag bara i skolan någon timme och planerade ett anslag till en film som jag, linnéa och serina ska göra. kommer bli till en skräckfilm och den kommer bli gryym. vi ska försöka filma i ett läskigt hemsökt hus och så ska jag dra tillbaka sadako till liv, hehehe. vi fick också va lediga om vi ville/ jobba hemma men vi va duktiga och gick till skolan för att göra det i stället, plussspoäng till oss brudar. helgen ser ganska lugn ut än sålänge, fira emma som fyllt 18 imorn med alla brudar på en middag och gymnastik hela dagen på söndag. yeees, have a nice weekeend!

___________________


godaste milkshaken ever

phish food & vanillia ice cream ♥

I just can't get enough

 
 

min lilla dag i stockholm


Roooadtriip


schemat

 
en lektion idag, nice! sen gymnastik:)

två bilder från helgen ♥


always keep your head up

please be good

FR!!!!!!DAY


RSS 2.0