nu drar vi


@ LZAS

Sitter hemma hos linnéa och pluggar, eller ja vi försöker lite iallafall. Det ska va klar på måndag så vi tänkte att vi kunde göra lite idag när vi ändå slutar så tidigt! Sen kanske lite på söndag och så får vi lite på lektionen på måndag. Så det ska nog gå bra.
Planer idag, jaaaaa det kanske blir till attt åka till högsjö med vännerna.
Men inte riktigt bestämt mig än:) Men det lutar åt ja, så tror det!
Nu ska jag försöka skriva lite, puussen!

kommer ni ihåg?

kul vare!:)

sötisar

Idag så går jag i skolan till tolv sen kommer mamma och hämtar mig. Vi ska nämligen på begravning idag. Kanske inte det roligaste att va ledig för men... Fått låna en klänning av linnéa också, tack så mycket!

15.20

Snyggaste stilen när vi fotar har absolut Dominika, eller vad säger ni?
TRÅKIGT UTAN DIG I SKOLAN, hoppas du mår bättre:) kramis

tjena xD

nu vill vi gå hem! idag hade vi brandövning och det va jätte kuL:D vi sprang och sprang.....
igår hälsa jag också på ett tag i maddes nya lya, mycket nice med ljus överallt! så mysigt:)
martin är lite läskig och kattis alltid lika söt

GRATTIS TANJA PÅ FÖDELSEDAGEN!

hoppas din dag har varit grym, älskar dig gumman<3

bara för dig min kära


fooood

klockan är snart sju och jag sitter i one piece och äter. kanske dags att börja göra sig i ordning lite känner jag. gick hem från ida förut, det va lite jobbigt men det gick! så duktig jag är. men nu ska jag äta klart så jag kan dra
PUUUSSEN

godnatt

Ligger i sängen och kollar tv. Idag var vi i stadsparken och kolla på sång och dans. Vi hittade inte några sittplatser så vi skapade våra egna. Vi är så smarta ibland, right? Imorn är det fredag och jag ska va med min älskade ida som jag inte vart med på år, så det ska bli kul! Sen blir det ut i natten, nej ska ta det lugnt men tänker inte sitta hemma hela kvällen:) På lördag ska jag och mamma til norrköping också, riktigt mysigt! PUSS





hahah så kul!


GRATTIS MORFAR PÅ FÖDELSEDAGEN!

:)

Rebecca är bäst

Sitter hemma hos min pappa med tjejorna. Lite krök sådär och sen drar vi väl oss ut i staden och hitta rpå något. Slaggar med daniela och dominika inatt, mysigt! Men nu ska daniela da stolen, pusspuss! alla hälsar


party


did you forget

Freeeeeeedag och långhelg. Nu kom Linnéa precis och vi ska äta och börja fixa oss för sen drar vi mot malin i julita. Vi ska va alla tjejor där och sen får vi se om vi får besök. Men vi ska iallfall mysa och ha super. Tyvärr mår jag inte på topp men bara att hålla igen. Får vila imorgon, eller?:) men nu ska vi kolla om det finns något att äta, puss

digitaltskapande

sitter och fixar med lite logotyper. just nu ritar jag av gina tricots logotyp. liteee svårt sådär men det går framåt! hungrig och min näsa bara rinner. börjar bli sjuk, men eftersom att vi har lång helg snart så ska jag inte tillåta mig själv att bli sjuk just nu. men nu ska jag fortsätta jobbet

like I'm made of glass

Jahaa, då var man 16 bast dårååå. Hur känns det? Jaa, ingen skillnad! Men den har iallfall vart skit bra. Släkten var här för ett tag sen så nu har jag massa pengar till resan som snart närmar sig.
Längtar enormt för varje dag som går. Men ja, tack för allt och nu ska jag bädda ner mig i sängen! GODNATT



SWEET SIXTEEEN

5 minuter kvar sen får jag åka hem och fira min fördelsedag!

underbart


photo photo


KRYA GUMMAN!


gamla bilder

Imorgon är det skolfoto och jag vill inte. Alltid lika jobbigt! Menmen slipper springa på idrotten iallafall.
Idag höll jag på att försova mig så vakna en kvart innan bussen gick. Blev lite bråttom men vi hann! Förutom att linnéa gick på fel buss? haha. Två dagar kvar tills jag blir sexton bast! GODNAATT

@ emmaas


linnéa skriver om djurplågeri

Sitter i korridoren och gör svenska uppgiften för ingen hade internet i klassrumet. Slutar om fem min och då ska vi gå hem. Sen ska jag till Emma och gå ut med hennes hundar. Det kan man säga va länge sen. Eller ja ett tag sen iallafall. Sen tror jag att jag sover hemma hos pappa idag med. Imorn är en kort dag sen är det helg! YES


macbook

Sitter med nya datorn i knät. Är hemma hos pappa och vi tänkte kolla på lite film. Men blueray spelaren som pappa köpte idag funkar inte, eller någonting är tokigt. Så vi har suttit här i en timme och vart på elgiganten men det funkar ändå inte. Blir nog ingen film ikväll. Idag fick vi iallfall sitta i några timmar i aulan när vi fick våra datorer. Det va ganska intressant och nu är dom våra! Som vi har längtat. Men nu kommer väl att plugg också... Har några läxor men det är snart klart. Men nu ska jag fortsätta skriva på min propaganda eller vad det är för något vi ska göra! PUSS



2011-09-05

Ligger i soffan och kollar på idol. Mamma är i skolan för på onsdag får vi våra datorer! YES Idag fortsatte vi med att fota, vi gick ner till sjön och fota i ungefär en timme. Imorn ska vi springa på idrotten, kommer dö som vi gjorde förra gången. Inte kul att springa i 20 min när man aldrig annars springer. Menmen... Vi har eller ingen sovmorgon imorn:( tråk.


media kunskap

SNYGGA!

tacos

Igår hade vi en trevlig kväll med tjejorna hemma hos emma. Vi dunka musik och roa oss på vårat sätt! Sen drog vidare ut. En lyckad kväll iallafall och ikväll är vi på't igen. Vi ska va hos mig och sen får vi se vad vi gör. Linnéa sover hos mig, de jag har planerat. Men nu ska jag laga tacos med mamma! PUSS



RSS 2.0