två bilder från igår

åkte hem till madicken vid sex tror jag det var. hon testade sen att göra fetaste såret på min kind till nästa helg då det är halloween. blev riktigt läskigt och det kändes som att jag hade ett på riktigt! så nu vet vi hur vi ska göra det. imorse gick jag upp vid nio och mötte madde på stationen mot stockholm. var hemma för ca en timme sen, mycket trevligt!

höstloooov

började med gymnastik hela helgen. på fredagen plockade vi in alla redskap till A-hallen. det tog någon timme och var hemma vid halv tio. lördagen ställde jag klockan för att vid nio cykla ner mot hallen. skötte musiken under tävlingen och sen tävlade jag med laget. (säger tävlade men är ledare för det tävlande laget) efter tävlingen som var färdig vid sju så cyklade jag direkt hem, bytte om och sen åkte jag för att vara barnvakt resten av kvällen. (bilderna nedanför) på söndagen vaknade jag av mig själv vid nio och vid halv elva gick jag och mamma ner till hallen igen. kollade på gymnstiktävlingar hela dagen och va hemma vid sju. så ja, verkligen gymnastik hela helgen! :)
 
igår sov jag ut, sen vid lunch gick jag hem till linnéa. vi gjorde inte så mycket, kollade lite tv. vi gick efter ett tag ner till staden vilket slutade med att jag svimma! haha så kan det gå. vi gick då och åt lite på c&l så att min kropp skulle repa sig lite. efter det var det bara att åka ner till hallen igen och träna, gymnastiiiik!
 
ja där har ni lite vad jag har gjort i början på höstlovet. imorn blir det en tripp till stockholm för lite shopping med madde. äntligeen! meeen nu ska jag vänta på att mamma kommer hem och sen åka till madicken, pusshejs!

bästa barnvakten

waaaruupp (med tungan?!) hahah söta
vi hade en lite tidig halloween, dansa, kolla film och åt massa godis 
 
 

gymnastik hela dagen

 

freedagsmys hos tanjis

hahaha så snyggaaa efter lång dag i skolan, vi ska nu mysa med en film, mat och annat
innan vi drar ner till hallen för att förbereda grejer inför morgondagen! hejsvejs

life won't wait for you

börjar bli riktigt kallt ute nu. cyklade just hem från skolan och man fryser ju ihjäl. så nu ska jag lägga mig under täcket med en film, har nästan inte sovit någonting inatt. vet inte varför, har haft så ett tag nu. ligger helt klar vaken, vrider och vänder och kan inte sova, inte kul. men sen ska jag upp och ut igen för att cykla på sista träningen innan tävlingen i helgen. tävlingen är här i stan så jag kommer att befinna mig i hallen hela helgen för att hjälpa till och kolla. yeees

.


go somewhere far away

vakna, skola, duve, äta, gymnastikhallen, träning, hem, plugga
har suttit i någon timme nu med photoshop, men det går sådär.. har redovisning imorn!
men är nästan klar, har en bild kvar bara.. sen om jag har gjort rätt eller inte återstår att se:)
godnatt

gymnastic fail

 
dålig kvalité, men sjukt vilken tur killen har som klarar sig!

I'll go wherever you will go


nobody said it was easy

idag har jag skrivit manus hela dagen till vårat program i skolan där jag ska vara programledare. vi får se hur det kommer gå... mitt minne är inte så bra, så att komma ihåg en massa långa repliker är inte det roligaste. 
annars så har jag precis kommit hem från pappa där jag åt god mat och kollade på en film. nu ska jag snart lägga mig i soffan med mamma och kolla tv. andra helgen i rad jag är hemma en fredagkväll, ganska skönt faktiskt! får se om det blir annat imorn, man kan ju alltid hoppas! ska iallafall ta en fika med emmsen på stan. pussen

nails


beställt till iphonen

 
rosa och zebra

silence is a good answer

om fem minuter slutar vi och då ska jag cykla hem till pappsen.
vi ska till vingåker och fira farfar som fyller pensionär idag. grattis! 

världens bästa mamma

 Dear mom,
I may not like you all the time,
but I love you always.
hihihi :)
grattis på födelsedagen 


haha believe, 189


ups and downs

i fredags var jag bara med mina familjer, hos pappa och sen hos mamma. ganska skönt! men på lördagen tog jag igen det. kom hem vid fyra ungefär och ramlade i säng. dock att det inte riktigt blev som planerat så hade jag ändå trevligt! haha fast det kanske blev lite sent för min del.. så på söndagen sov jag och sen var det kalas för mamma som fyller imorn. yeeeey, så ska pyssla ihop några snygga presenter nu! hejsålänge
 

exakt ett år sedan idag

Teneriffa 2011

happy friday everyone

we.heart.it
 

Cher Lloyd

 så himla fin och skön människa,
så för er som inte har så mycket för er. ta en titt om ni inte redan gjort det!
 
 
 

en promenad för livet


because you're worth it

idag hälsade jag på maddes hund, anna! den va jätte söt och pluttig. dock så gjorde hon så att madde inte kunde följa med på dansen så fick åka själv idag med. vi började på en ragga dans nu, woop! och så köpte jag lite godis efter träningen, kände att jag var värd och behövde de. nu ska jag fortsätta kolla hollywoodfruarna, pussen!

gossip girl season 6

äntligeen!

i knew you were trouble

 

make good things happen

äntligeeeen har jag gått tumblingkursen! var roligt och som vanligt så får man nya kunskaper och idéer att ta med sig till sitt/sina lag. men nu är jag trött och kan knappt hålla ögonen öppna. min helg har varit kanon och mår alltid bra när jag är i en gymnastikhall så att! annars så har jag festat med fina vänner, vart på bio Taken 2 med fellan och dickis, kollat körslaget och jacob, sovit och lite så. nu ska jag bara lata i sängen, puss

eye to eye, so alive

inte kul att gå till tre på fredagar kan jag ju säga!
men nu är jag iallafall hemma och ska njuta av fredag.
pizza, cola, js, nagelfix, godis, vänner, fest och sova står på schemat
pussen

at the end of the day

a person that truly loves you will never let you go,
no matter how hard the situation is.

no one can control me

bilder från igår när jag åkte till huvudstaden, var hemma vid halv tolv. men det var roligt! :)

i know you love me

 

why cant things be simple

 
 

pizza före gymnastiken

var så himla sugen på pizza idag när vi slutade skolan vid fyra, så drog med tanja till nobel. mums så gott det var! vi började halv två idag så jag tog sovmorgon till tolv sen hade jag bara ätit en macka till frulle, och det går inte så bra att träna på för då kan jag inte riktigt hålla humöret på topp. i helgen är det sista gymnastik kursen som gäller och sen om några veckor tävling. ska bli super kul! men nu ska jag skicka in svenskan, glo lite js och sen sova, pussen!

RSS 2.0