give me everything

Sitter hemma hos pappa med bror min och maggan. Vi spelar lite på tvn och väntar på att pappa ska komma hem från nyköping. Kan bara säga att jag äger på de här med skjut spel! Riktigt nice!
Vet inte riktigt vart kvällen bär av, de får vi se. Lever i nuet!:D
Men nu ska jag fortsätta spela, puss!


bilder



idag tog vi massa bilder med klasssen som ni kan se på fb, kanske lägger upp dom här senare också!:)


just can't get enough

Nu är de slut. Inga mer prov eller läxor på tallåsskolan, lite sorgligt faktiskt! Men ser verkligen fram emot att få börja på duveholm, ska blir super kul. Men kommer sakna alla så j*vla mycket! Våra flummmiga tider i korridorerna med sång och skrik! Något man aldrig kommer glömma finns det mycket om.
Men det är någon vecka kvar innan de är helt slut! Jag fick idag reda på att ja kommer få mvg i hemkunskap, nice! Har också höjt mig till vg i engelska som jag suger i, så de va ju bra. Efter skolan idag va jag duktig och satte mig på träningscykel och cykla 1mil på 28min! De va riiiiiktigt jobbigt.....
 Imorn är de en kort dag och vi får se vad lektionerna kommer att bjuda på! Kommer nog bli ganska mycket film tror jag. Men nu ska jag  kolla på never let me go med mamma, kraaam!

testade matildas glaaasögon, riktigt fint!


klännniingar

Kollat runt lite efter klänningar. Finns för mycket och för lite av de jag vill ha! Men klicka hem lite iaf. Får se vad de blir. Imorn har jag de sista provet sen är det slut pluggat för mig! Sköööönt
Men nu ska jag lägga mig och sova, hejs!




That's my prerogative

Sitter just nu hemma och har precis ätit pizza! Förut va jag på stan med tanja, vi snacka och snacka mer! love u
Har vart nervös hela dagen idag, imorn åker vi klockan åtta från duveholmshallen för att bege oss mot sthlm där rm tävlingen kommer att äga rum! Hoppas allt kommer gå fint och att vi kan åka därifrån nöjda och glada:)
Men nu ska jag och min cykel bege oss en sväng till madicken! Kan ju inte sitta hemma hela kvällen och va nervös... PUSSHEJS!



how to save a life

Lite uppdatering skadar ju aldrig. Har precis gjort lite chokladbollar, eller dom är inte riktigt klara än. Gjorde nämnligen lite fel, smeten var helt lös och så kom jag på att jag hade smält smöret fast man inte ska de. Smart, så nu ska vi se om det går att äta ändå. Har också laddat ner justin biebers film, never say never, som går på bio runt om i världen. Så ska vänta på att madicken kommer sen blir det movie!
Igår hade vi friluftsdag på backavallen med lite fridrott. De gick väl ganska bra, här får ni lite bilder från min mobil som ida tagit! PUUUSS!











sweet

Igår var jag, madicken, blomman, skoog, felix och adam på bio. Sen gick vi hem till mig och linnéa och emma kom. Vi kolla tv och dunka musik. Jag och madicken har just vaknat och ska dra oss snart. Vi ska kolla lite fotboooll. Måste tyvärr plugga som f*n idag för jag har franska prov imorn!? kul Hoppas vädret håller i sig lite nu, trött på grått! PUSS


@pappas place

Sitter i pappas lägenhet med madicken och linnéa. Igår va jag, linnéa, madicken, elin, felix, adam och skoog först hemma hos madicken och åt pizza och sen gick vi hit. Det va riktigt nice! Idag ska jag snart på kalas hos en liten tjej som fyller och sen vet jag inte riktigt. Vi kanske ska va här idag igen, får se! Men tacos med mammsen blir det också senare. Men nu ska vi börja dra oss tror jag, puss!


stan med tanja!!!

hejsvejs!


movie...


because of you

Ligger i soffan och kollar tv. Snart börjar off the map, det är grymt!:) Min kära vän matilda kom hem till mig idag och lämna några böcker, THANKS! Dagarna går ganska fort eftersom att jag bara ligger i min säng. Idag var första gången på tre dagar jag öppna balkong dörren och tog lite luft. Men de tog på krafterna så ska va hemma imorn också och försöka va lite mer uppe på benen. Sen hoppas jag snart att jag kan gå till skolan och träffa mina vänner, saknar er! Men nu ska jag lägga mig ner igen, PUUSS!


sjuk

Jaa har legat hemma i två dagar nu, får se om det blir skola imorn eller en dag hemma till...
Lägger ut lite bilder från djulö, PUSS!
Vart tog första bilden vägen du lollo? Tur att man kan ditt lösenord och det. Jag såg ut som ett monster./IIIIIDAAAAAAAAAAAA


RSS 2.0