birka cruises relax & spa

mamma och jag bokade förra veckan en kryssning med relax och spa som jag fick i julklapp. har aldrig riktigt varit på spa så det ska bli riktigt skönt och roligt. vi har bokat en duo behandling så vi kommer ligga brevid varandra och få massage över hela kroppen, fötter, ansiktsbehandlingar och dricka nyttigt. så nu längtar jag till påsklovet då vi åker iväg. är dock lite/mycket rädd för att åka båt, men har fönsterhytt och mamma med mig så hoppas det kommer gå bra! :)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kommer bli så härligt <3

Svar: skojar inte :)
Louise Blomqvist

2013-03-19 @ 18:48:51
Postat av: L

TA MED MIG

Svar: HIHIHIHIHI :)
Louise Blomqvist

2013-03-19 @ 22:04:18
URL: http://linneamargareta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0