you keep me wanting more

två bilder från uppvisningen i somras 
kuuuul. har förmodligen benhinneinflammation, igen. orkar inte. gör sååå ont. gick iaf för att träna idag, vilket va dumt gjort av mig. efter halva passet kändes det som att mitt ben skulle gå av av smärta. jag är ingen som ger upp i första taget så självklart försökte jag hoppa och inte tänka på det, men det gick inte till slut. hatar att träna och inte kunna ge 110%. då är det ju bara onödigt att träna känns det som. vet inte riktigt varför det har kommit tillbaka i benet, känns lite som att det är gymmets fel. var nämnligen där förra veckan och sen dess har det gjort ont. såå nu blir det vila en vecka för mig och leta efter nya skooor, hoppas det går över fort! har kommit in i träningen och allt så bra nu på sistone, typiskt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0