ett och ett halvt år sen

Linnéa och jag var idag på tallås för att checka läget. tror inte jag har varit där sen vi slutade. eller jo, när jag var på tallås musikalen men det var bara en snabbis och kommer knappt ihåg det. så många minnen som kommer upp vart man än går. i korridorerna, klassrummen, toan, gruvan, vi va överallt och ingenstans. vi sprang på några lärare, bl.a min mentor åsa. hon såg ut som vanligt förutom sitt långa hår som hon nu har, så söt. visste först inte om hon kände igen mig/oss, men det gjorde hon. såklart. hon sa att vi var så "lätta" och att vi alltid gick med på allt så lätt, en klass som hon saknar. eller ja, båda klasserna B1 och B2, familjen som vi var. virriga marcus sprang också förbi oss när vi stod och pratade, haha han sa hej och sen var han tvungen att springa vidare. allt var som vanligt, förutom fel elever som gick på skolan. kändes så konstigt att det var någon annan som hade ens skåp och satt med våra lärare i klassrummen. kan säga att man känner att man börjar bli stor. vilket jag inte tycker om, eller både och, önskar bara man kunde ta vara på tiden bättre ibland. men det är ju svårt att veta innan att det skulle bli tre awsome years. men är glad att jag fick uppleva det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0