måndag och jag är ledig

skulle egentligen till skolan imorse och filma men nu blev det inte så. typiskt, så vi ska försöka fixa det på onsdag istället. våra andra lektioner blev också inställda så vi blev helt plötsligt lediga. så himla skönt! så jag har sovit och nu sitter jag och äter frulle. fick också en glad överraskning nyss, en förfrågan om att börja träna och tävla gymnastik igen. har såklart hela tiden velat träna men ibland måste man välja och jag valde då att ta en paus. så blev riktigt glad nu när dom frågade om jag ville börja igen. ska gå på en träning och testa lite, känns som jag glömt allt och är helt stel. men jag har det nog kvar det någonstans där inne och så får vi se sen hur det blir! riktigt taggad :) ikväll ska jag träna barnen, puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stort lycka till!! Kul att (kanske) få gå på tävling igen :-)

Svar: yeeeey! :)
Louise Blomqvist

2013-02-11 @ 16:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0