aktivitetsdag hela dagen

igår bjöd emma oss tjejer på trerätters hemma hos hennes mamma i vingåker. johanna sov hos mig den dagen så vi åkte tillsammans ut till vingåker. jag hälsade på hos pappa på jobbet en sväng och så åkte jag hem till johanna. vi fixade våra naglar, tog några timmar men dom blev super snygga! sen fick vi skjuts hem till emma. så himla god mat och massa mys, måste också säga att jag vann på buzz. så coolt ju! på natten åkte jag och johanna hem till henne och sov. uppe med tuppen klockan 8 var vi också, som min prins(essa) så följde hon mig till bussen, sen stod jag resten av dagen i duve och hjälpte alla barnen. jag är för duktig ibland alltså :) det tog på krafterna så nu ska jag sova så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0