if i could just die in your arms

sista konserten i globen håller på just nu och jag sitter här hemma. vill inget annat än tillbaka. känns fortfarande sjukt overkligt att vi var en meter ifrån honom. johanna och jennifer är där just nu, lite avis!
fick igår reda på att pappa hamnat på sjukhus samtidigt som jag var i stockholm. så jag fick skjuts direkt på morgonen till nyköping. han hade opererat sig på natten och jag kan meddela att han nu mår bra. var där hela dagen igår och fick på kvällen skjuts hem och tog med mig pappa. har varit riktigt trött idag och inte riktigt på topp. så nu tar jag hand om far min och hoppas på att han blir bättre. fick hans kort för att åka och handla förut, kände mig lite som "tonårsbossen", men det klarade jag fint! vardagarna rullar på och jag försöker hinna med så gott jag kan. känner mig väldigt stressad för tillfället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0