I don't even wanna fight

bild från igår då jag och tanja hängde lite på duve innan vi skulle träna som vi brukar göra ibland. hon tyckte jag va lite galen/konstig/liteså som äter glass när det är vinter "typiskt louise!?", japp så kan det va. men hon satt och hällde i sig grillkrydda från burken, så hon är ganska konstig också. hahah puss! idag hade vi rädda liv hela förmiddagen och sen en lektion efter maten. gaaanska nice! lite dans på det också, hjärta. ooch dessutom så är vi lediga imorn. yeeeeey. det ska jag fira med lite jobb, ska nämnligen för första gången till våran bilverkstad i vingåker och jobba lite. hard woorkwork, nej men man måste ju kolla läget lite, ska försöka jobba där så mycket jag kan. puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0