sunny day

idag var det väldigt fint väder och jag kunde för första gången lägga mig och sola på balkongen.
riktigt skönt, förutom att det blir lite kallt när solen går i moln. men det funka!
serina och jag valde att gå till skolan idag fast vi hade sovmorgon för att fota. stjärna till oss! nej, men hellre det än att sen ha en massa att göra senare.. dagen gick ganska fort och när jag kom hem la jag mig som sagt och sola. på träningen hade vi våran första ute träning. eller ja, vi körde några lekar sista minutrarna men det tyckte alla var kul!
imorn skulle jag egentligen varit ledig men fick då reda på att vi har nationella i matten så det blev inte så. ska nämnligen på begravning men det var lite senare så hinner i alla fall. typiskt när man hade chansen att få va ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0