otursdag ?

trodde dagen inte kunde bli så mycket sämre än att komma försent. men det kunde den...
först som jag redan sagt kom jag försent. två timmar om jag ska va exakt. i all stress då på morgonen så skar jag mig i tummen. visste inte vad jag skulle göra, jag bara stod och höll emot för jag våga inte kolla. tänk om det skulle va värsta blodforsen om jag släppte! men jag hade tur, och satte efter ett tag på ett plåster på det. skolan gick väl ganska bra och vi fick sluta lite tidigare. serina och jag stannade då kvar för att filma. när vi va klara följde hon mig hem, då kom jag på! min mobil j*vel var inte med. så precis när jag va hemma så var det bara att vända tillbaka. tur i oturen (igen) så låg den på skåpet och så cykla jag hem igen.. i regnet usch. hur lyckas man med att glömma sin mobil på skåpet lixom?! kommer hem efter ett tag och får ett sms av serina att filmen inte funka på datan. fml?! fick också ett samtal vid samma tid som inte gjorde det så mycket bättre heller.. då orkade jag inte mer, la mig på golvet och tyckte synd om mig själv. bläää. tränade i alla fall när mamma kom hem och fick ur lite ilska, tur det! annars hade jag nog spruckit.
kollade till och med i tidningen om det var min otursdag idag, men inget vad jag såg! hoppas eran dag har varit bättre

Kommentarer
Postat av: Mamma

<3

2012-06-01 @ 08:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0