i can make you happy

blev ett ganska bra slut på veckan ändå. familjen blomqvist hittade till slut ett ställe att käka på, sibylla haha! efter det satt jag i stadsparken ett tag med en person jag saknat och bara pratade. väldigt skönt! mötte efter det  upp felix och madicken hos mig. vi tog våra cyklar och cykla mot skogsborg, spela och kolla på lite basket. fick i alla fall njuta lite av solen. madicken och jag stannade sen upp vid en bänk på vägen hem och pratade lite, de vi tjejer gör.
men det är mysigt, speciellt när man får göra det med bästis :) men nu ska jag äta och lägga mig i soffan brevid my mom!

Kommentarer
Postat av: Madicken Stenegard

<3 <3 <3

2012-05-07 @ 14:03:47
URL: http://madickenstenegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0