I came to win, to survive

åkte buss till skolan idag. hade nästan glömt hur skönt det är att slippa cykla. meeen det kommer inte hända om det inte är dåligt väder, då får man faktiskt ta bussen. hade muntligt nationella i matte idag. det var ganska svårt eftersom att jag inte är så bra på läs grejer, lättare med tal som man bara räknar ut. men man kan ju inte sänka sig i alla fall som tur är. slutade vid halv fyra och tog bussen hem. vid sex drog jag och mamma på ett core pass och sen skippa jag dansen för att ta en runda runt djulö istället. så skönt när det är dåligt väder! sprang till och med för första gången, tog en halvtimme runt gastuberg och sen alén hem igen. ganska slut efter det! nu har precis hockeyn slutat och jag ska sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0