euphoria

inte bloggat på hela heeelgen, så nu tar vi igen lite
fredag: åkte med elin ut mot julita vid sex för grillning och mys med fina tjejor. vi började med grillning, sen spelade vi kubb. så himla länge sen, men det var jätte kul och mitt lag vann såklart! haha sen fortsatte vi med brännboll. fråga mig inte hur vi kom på att vi skulle spela det! men vi tränade ju i alla fall bort all mat på en gång. sen myste vi resten av kvällen med spel, godis och film tills vi skulle sova. lite åska fick vi också... inte mysigt.
lördag: åkte hem med emmas pappa vid halv tio. sen mötte jag upp jennifer och madicken på stan. vi gick en sväng på marknaden med antonx2 och felle. inte så mycket att ha, en ballong köpte vi! men vid fyra tiden så fick vi tjejer skjuts till balen! va så himla fint det va med alla klänningar. sen när hela långa ledet tagit slut med bilar fick vi skjuts hem igen. då var det dags att börja tagga inför melodifestivalen som vi kollde på hemma hos anton, så grymt!
söndag: MORS DAG, puss på dig mamma!
va hela dagen i vingåker hos farmor och farfar. kollade på dom små söta kattungarna som inte öppnat sina ögon än och solade. lite senare kom jag hem till mamma och så va vi hos mormor och morfar ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0