like nobody else

nu ska jag snart borsta tänderna och gå och lägga mig! fast tror jag ska kolla ett avsnitt GG först.
efter två pass på friskis så känns det riktigt bra, först ett core pass som jag aldrig vart på förut. det är ett pass med bara styrka i en timme och sen körde jag och mamma fuego. madicken tog ju som sagt hål i naveln idag så hon var hemma och lata sig:) nej men jag längtar till att få se't dickis!
har vart riktigt skönt väder idag! blev chockad när den stod på 10 grader i skuggan redan i morse. solade lite på rasten, men det blåser fortfarande lite kallt"/ ialllaafall hoppas på fortsatt fint väder!!!
godnatt

Kommentarer
Postat av: Madicken Stenegard

HIIHHIIHHI MEN IDAG SKA DET TRÄNAS HÅRT :D Puss! <3

2012-03-22 @ 11:46:03
URL: http://madickenstenegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0