fuego

hade matte prov i skolan idag. tänkte först inte göra det för att jag hamna ganska mycekt med det här kapitlet när jag var sjuk. men jag gjorde det iallafall och det gick ganska bra. blev förvånad, så kanske får godkänt iallafall!
imorn ska jag på söders musikal efter träningen. ska bli riktigt kul att se! hört att den handlar om ett fängelse? vi får se, jag tror den kommer va bra!:)
nu ska jag och madicken snart dra och dansaaa. som jag längtat! nej men det är så bra träning som man inte märker av för att man tänker bara på att dansa typ. samma med zumban som vi dansat i skolan. fast det kanske inte blir så seriöst! haha, men det är ett litet tag kvar så ska fixa lite innan jag drar, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0