head high

idaaaag har jag haft en massa fotoredovisning och inte så mycke mer i skolan. börjar gå mot sitt slut och jag har bara någon viktig inlämning kvar. så nice! inte många dagar kvar sen så är det sommarlov. eller ja lov och lov. ska ju jobba på dagis dom tre första veckorna. ringde ditt idag så vet nu när jag ska börja och vart jag ska. fick min avdelning humlan som jag gick på när jag var liten, ganska coolt! dom måste ju veta det eller nått. får se om någon är kvar som gammal fröken och känner igen mig kanske. efter skolan så åkte jag direkt och fixade mina naglar! sjukt coola. tog kanske runt två timmar innan dom var helt klara. har en massa glitter och riktiga blommor på dom. hon som gjorde dom fick fria händer så det blev lite som hon ville, sjukt duktig! efter att jag suttit still så länge så tog jag sen på mig mina löparskor och spraaaaang åsen med mammsen. börjar btw kvart över elva imorn, skönt! det vaaa deet, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0