i don't care anymore

 
kul att vakna klockan nio när man vill sova. varför blir det alltid så? likadant igår, går inte att somna om heller. om ni ville vet alltså. så himla irriterande bara. men nu ska jag skriva lite om vad som hänt torsdag, lördag. i torsdags  så åkte jag till madicken och åt grillat. finns inget bättre! sen städade vi hennes rum och åkte ut för att cykla lite.. vi fick lite underliga blickar på oss när vi cyklade på vårat sätt, haha! vi kom till slut hem till anton med felix också för att basta och bada. fick tillbaka mina minnen från poolen i huset då, de saknar jag. men de va i alla fall super kul och vi åkte hem lite senare. igår så va det midsommar och vi klarade oss med ganska fint väder! madicken och jennifer kom till mig vid åtta kanske och så bjöd vi hit grabbarna och va här hela kvällen. riktigt trevligt! nu ska jag lata mig i sängen och sen städaa lite, pusstja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0