like a rollercoaster

vaknade igår hemma hos emma med madde. vi somnade väl inte så jätte sent tror jag? orkar inte vända på dygnet för mycket, man kan ju försöka i alla fall. vi kollade på film och sen gick vi och la oss. vaknade ganska skapligt och vid lunch möte jag upp linnéazwe på staden. vi handlade lite och sen gick hem till henne. där låg vi och myste med en film. kände oss lite hängiga, men mår lite bättre idag. (halsont) och linnéa allt mellan himmel och jord! efter film myset så gick vi ut, mötte två snubbar och så va vi ute ett tag. jag och linnéa va hemma ganska sent ändå. men det va skönt att va ute och bara gå omkring, vilket alltid slutar med massa pratprat ♥ 
idag så va jag som sagt hos frissan ett tag sen mötte jag ma-dick på stan. vi fikade lite på c&l och hon hämtade ut sina nya glajjer!! toksnyggt. har hunnit tränat idag också föresten, va på tiden.. meeen nej nu ska jag sova för imorn ska jag jobbajobbajobba. eller ja extra jobb med pappsen i vingåker. hur nu det kommer gå? godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0