maria

idag har jag och min mamma namnsdag så vi firade det med lite semlor. fick också en rosa chokladboll. den mosa jag i mig medans mamma var och tränade. kan inte riktigt träna än eftersom att jag är försyld. måste kanske gå tillbaka till sjukan snart och kolla. hör inget på mitt ena öra och hostan är fortfarande kvar. vi får se! man kan ju alltid hoppas att det går över av sig själv lixom. annars har jag inte gjort så mycket, dagarna går fort nu när det är fint väder. har försökt plugga lite, tur som jag hade missade jag nästan inget när jag låg hemma veckan innan lovet. men nu ska jag fixa mig så jag kan gå och lägga moi. ska till tandis imorn så har sovmorgon, ska va där vid tiooo. najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0