girls night

på friskis och svettis som jag idag missar:( får istället ligga här hemma i sängen med te och må dåligt. va iallafall hos sjukan idag och för en gångs skull så är jag sjuk på riktigt. brukar aldrig annars va något när jag har ont och det är väl bra, men jag vill hellre veta. det gick inte att säga 100% men jag kanske har lugninflammation, hon va lite osäker för det va precis på gränsen. så vi ska se hur det går under helgen och om jag fortfarande har feber och allt så får vi gå tillbaka nästa vecka. men vi hoppas det blir bättre! kan inte sova om nätterna, dumma hosta.

Kommentarer
Postat av: MORFAR och MORMOR

EN STOR KRYA-PÅ-DIG KRAM från oss!

Morfar och Mormor

2012-02-17 @ 19:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0