staden

drog ner en sväng på stan för att möta min fina vän. vi fikade och kollade runt lite på stan. fanns inte så mycket, måste nog dra mig till någon annan stad och shoppa snart. var ett tag sen, men sparar för tillfället så vi får se. igår låg jag bara hemma i sängen och gjorde ingenting. en död dag kan man säga. skulle behöva plugga men orkar verkligen inte. så det skiter jag i även fast jag inte borde.
ikväll ska jag träna! äntligeeeen. benet och förkylningen är inte helt ok men jag orkar inte vänta mer. men får väl ta det lite lugnt antar jag.. sen ska jag va med emmsi och danni, vi ska va hemma hos min pappa och mysa. tror det blir övernattning också. jaa det va det, nu ska jag kolla gossip girl. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0