just my luck

näsan är helt täppt och jag kan inte andas. kul. vad är det med mig och bli sjuk på lov? som tur är så är det bara näsan så jag kan göra saker iallafall, inte tänker jag ligga hemma ett lov till. igår gick jag och daniela till elin en sväng. vi gick sen lite senare till emma där tre andra brudar va, vi kolla tv hela kvällen och åt onyttigt. elin och jag tog sedan sällskap hem vid tolv. idag har jag vart helt död, orkade inte gå upp ur sängen, legat i soffan och nu datan medans erik och pappa är i vingåker. det är väl förkylningen, hoppas det inte blir värre bara. som tur är har jag inget att göra idag så kan bara ta det lugnt ett tag.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig!

Kram

2012-04-09 @ 15:45:17
Postat av: MORFAR

Ja ha, då får du ligga nerbäddad i sängen hela veckan, det var ju tråkigt, just på lovet.

Krya på dig, så att du orkar med skolan.

KRAM från MORFAR

2012-04-09 @ 17:29:02
Postat av: louise

nej morfar jag tänker inte ligga inne hela lovet! :)

kramis

2012-04-09 @ 19:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0