I still mean it

dagen började med nationella i svenska. vi skulle skriva ett antal ord om relationer. får väl se hur det gick, tror jag skrev lite fel men det är väl som vanligt! är vaan... fick reda på här om dagen att jag i alla fall fick mer än godkänt på min muntliga så det var ju bra. vi får la se helt enkelt. när vi va klara med nationella ungefär 10.30 så fick vi sluta! vi hade redan två lektioner som var inställda så det va skönt. satt med tjejorna i maten ett tag sen tog vi bussen hem. har hunnit städa nästan hela lägenheten här hemma plus lite till, och nu är klockan bara tre.
får se om jag drar ner och tränar en sväng innan jag cyklar till gymnastiken, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0