better than I know myself

ser att någon varit på besök här och gjort ett inlägg? kan det vara madicken kanske, mmh:)
hon sov här inatt och vi gick upp vid halv elva-elva. efter de låg vi i soffan till tre då vi drog till c&l för mat. vi var på kvällen med madde och rebecca som kom hit ett tag innan vi gick ut för att träffa adam och felix. jag tror det var första gången i år vi träffades och var ute ett tag på natten. det var kanske lite kallt men det gick. tecken på att värmen är på väg i alla fall. tidigare på dagen var jag och madde som sagt i norrköping. hittade kanske inte så mycket, men ett par skor följde med mig hem. vilket jag var ute efter så det var ju bra. var hemma vid tre tiden som planerat då jag åkte direkt på kalas. min kusin som blir tonåring, stackarn kommer inte få det lätt! haha nerå:) ja, har haft ganska fullt upp i helgen! kom nyss hem från ett ledarmöte angående uppvisning. dagen efter vallborg, tagga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0