a girl like me

idag vaknade jag upp hemma hos emmas pappa. jag och emma sov där istället för hos min pappa. vaknade vid halv elva ungefär och väckte emma. vi käka frulle och sen drog jag hem för att fixa mig. halv tolv mötte jag ida utanför hair top. hon klippte sig kort och det blev hur fint som helst. precis som jag vill ha det, och frissören tydligen. hann också med att möta upp elin, emma och nelly en sväng på stan. köpte lite make up och sen tog jag min cykel och cykla hem till ida som redan åkt i förväg för lite bullbak. men hann knappt va där för vid fyra skulle jag va hos tandläkaren. snart är skiten borta!! ska bli så skönt, sitter just nu med lite smärta:( ja, det är väl det jag har gjort idag. känns som att jag vart överallt, cykla fyra gånger fram och tillbaka till duve. men nu ska jag gå och sova så jag fort imorn kan cykla till tanja. sen får vi se vad som händer... pussgodnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0