KÄRLEK PÅ HÖG NIVÅ

har man världens bästa vänner så har man. vad skulle man göra utan dom. sitter just nu i min säng och ska skriva ner lite saker som jag behöver plugga på under resan.
Madde, dominika, linnéa och daniela överaskade mig förut och ringde på dörren med fika i handen och sjöng så fint "host". neeeej de va jätte gulligt och kommer sakna er så jävla mycket!
skulle kunna sitta och skriva hur jävla grymma ni är men det skulle ta alldeles för lång tid för så jävla grymma är ni! SÅ FUCKING BÄST! vad skulle man göra utan er, underbara. skulle kunna sitta här och fortsätta skriva men det har jag inte tid med, måste plugga, fixa och snart gå upp så ha det så bra medans jag är borta! hemma om två veckor:) PUUSSS
KOMMER SAKNA ER SOM F*****N BRUDAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0