will you blow me off and play me like everybody else

Plugga, ja det är det jag har gjort dom senaste dagarna efter skolan känns det som. Inge kul men något som måste göras. Är snart klar med ett engelska arbete som ska va inne innan 23.59 ikväll. Tror faktiskt jag kommer hinna. Första gången jag lämnar in ett arbete i tid på jätte länge känns det som. Men jag hoppas det inte är sant.
Idag var en lam dag med inte så mycket konstigheter. Vi har svenska med sam klassen efter maten istället för att ha en jätte lång mat rast. Det va ganska skönt för då var jag hemma mycket tidigare.
Imorgon är det fredag och jag längtar. Inte till något speciellt men känns bara skönt! Fast måste nog plugga lite i helgen också... Vi får se vad som händer, har inte så mycket planerat. Tror jag.
Men nu ska jag fortsätta plugga, duktig jag är alltså!

Kommentarer
Postat av: Suzanna Rhodevi

Japp! Bra jobbat:-)

2011-11-12 @ 12:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0