pink friday

SItter just nu hemma hos mamma och kollar på spy kids on tv. Sov hos min far inatt och var för ett tag sen med emma. Vi satt och prata ett litet tag men vi ska snart va igen. Emma, Linnéa och Ebba kommer hit lite senare. Vi ska väl hitta på något, kanske inte riktigt som vi planerat men någonting hittar vi nog på. Ska först äta lite food med mamma som snart kommer hem. Lovet har gått väldigt fort och är snart slut. Men det känns som om jag vart ledig jätte länge eftersom att jag bara gick i skolan i tre dagar. Men det är väl bara possitivt. Har faktiskt pluggat lite nu på lovet men har lite kvar att göra. Det jobbigaste. Men får väl ta tag i det, när jag nu ska hinna i helgen. Den är redan full bokad känns det som.
Oj, nu blev det mycket meeeen nu ska jag fortsätta kolla på tvn, puussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0