sunshine

Måste bara säga att det är så sköööönt att jag fått busskort. Tack mamma! Förutom att jag måste gå upp till trädgårsgatan där bussen går ifrån. Men hellre det än att gå hela vägen nu på vintern. Hoppas dom bara inte lägger ner bussarna efter nyår, som jag hört vissa säga.
Det är bara jag, Sessi och kattis i skolan idag. Av oss tjejor menar jag då.
Men det funkar det med, eller vad säger ni?
Dagen har gått ganska fort men nu ska vi typ ha en timmes matte som inte är så jätte kul. Jag har typ inget att göra för jag ska göra prov nästa lektion. Men får väl sitta och kolla runt lite sådär ni förstår.
Efter skolan så ska jag ta en fika med emma och elin på staden. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0