ikea

Har vart en lugn helg med vänner, film, mys och gott. Igår var jag hos farmor och farfar med pappsen och broder. Vi kollade på film och gjorde inte så mycket senare på kvällen. Jag var ute ett tag också, men va hemma ganska tidigt eftersom att vi nu ska till ikea. Men sitter och väntar på att pappa ska bli klar.
Ikväll sitter jag spickad framför tvn för det är EMA! Ska också äta tacos med mamma, kan inte bli bättre!
Imorn är det också tillbaka till skolan som gäller, känns sådär. Har inte riktigt gjort allt plugg. Men det löser det löser sig nog. Nu ska jag tjata lite på pappa så vi kommer iväg snart, pussen!



bild tagen för ungefär ett år sedan, då låg snön på marken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0