i helgen

fredag: var madicken och emma hemma hos mig. vi hade mysigt på mitt rum till ungefär tio då vi skulle ta bussen mot laggarhult. men vi missade den så mamma fick skjutsa oss. vi var inte där så länge, men det va kul och trevliga människor träffade vi. vi gick ner på stan en sväng och sen sov emma och madicken hos emma. jag traskade hem och sov. mycket trevlig kväll!
lördag: i lördags så låg jag i sängen hela dagen tills det var dags att börja fixa sig inför nyköping. vi åkte från dominika vid sju tror jag det var. det var en lokalfest och det var skit kul! åkte hem vid ett ungefär och sen sov jag hos dominika med linnéa. det va jag, linnéa, dominika och madde som åkte till nyköping!
söndag: vaknade som vanligt först. varför alltid jag? vid ett gick jag hem för mamma skulle tvätta..... sen kom emma förbi mig och vi gick till ica och handla lite gott. sen gick vi hem och la oss i hennes soffa och kolla en film. vid åtta gick jag som sagt ner till bion och kolla breaking dawn med linnéa och hennes mamma och systeer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0