go my own way

Idag vakna jag och madicken upp i sängen vid halv elva. Efter att vi legat i sängen ett tag gick hon hem. Mamma och jag har kollat på film och tills solsidan har jag sovit. Igår va jag hemma hos blomman med skoog och kolla på körslaget. Det va bra och jag hoppas vi kommer långt!:) Sen kom jag hem vid elva, då gick jag vidare till sara och kolla läget. Eftersom att madicken skulle sova hos mig så va jag tvyngen att hämta hem henne. Lyckad lördag hade jag ialla fall! Snart blir det wild child på tv, den har man ju sett några gånger men den är skit bra. Sen hoppas jag att jag inte blir försyld, känns lite som de... Men har tävling nästa helg så jag måste träna. Nu blir det tv, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0