金曜日 Friday Vendredi Fredag

Idag kolla vi på söders musikal. Den va riktigt bra tyckte jag. Men måste såklart säga att våran va bäst! Efter de hade vi lite massage på friskvården och sen va det dags för franska prov och muntlig redovisning. Det gick faktiskt ganska bra och nu behöver jag inte längre tänka på det! SKÖÖÖNT! Det har plågat mig hela veckan... Efter de va skolan slut. Ska bara ta det lugnt idag. Ikväll ska jag kolla på musikalen igen med Ida och Astrid. Skulle igentligen till Elin men det får vänta. Senare ska vi kanske va några nära och kära hemma hos mig! Det blir nog mysigt. Måste ta det försiktigt så jag kan gå upp tidigt på söndag för att åka till Södertälje. TAGGA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0