do it like a dude

Kursen gick bra! Det va mest lite information om hallen. Sånt som är bra att veta... Pappa skjutsa hem mig vid fem och nu har jag kollat på dagen efter melodifestivalen. Jag och madicken kollade faktiskt lite igår. Eller vi såg ialla fall att Eric Saade vann. Annars tycker jag melodifestivalen inte är något att ha. Men Eric är ju ganska så snygg så det va ju bra att de va han och inte Danny, eller vem de nu va som kom efter.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen så blir det SOOLSIDAN! Efter de är det också pretty woman på tv som jag ska kolla på. Kommer va död imorn men så kan de va, nu börjar riktigt skolan igen. Kommer sakna tema veckorna...:(



en bild på snygg Eric skadar ju aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0